gutt eller jente?

edurt

Betatt av forumet
er man kvalm når man venter gutt eller jente?

Ta det der med ei klype salt...men jeg har alltid hørt at venter du jente er du kvalm og dårlig, og det stemte på med værrtfall

man høre så mye foskjellig. det er vel bare og vente og se[:)] prøvde den kinesiske greia, der du finner alderen din når du ble gravid og mnd du blei gravid og da skulle det bli jente, og den skulle visst være 99 % sikker, noen andre som har testet den og har funket?

[:)]det høres ut som det ikke har noe og si. får bare vente og se hva som kommer. gleder meg masse[;)]

jente har jeg hørt.. Det er lissom kjerringrådet.. Mest kvalm hvis man venter jente..

Jeg ventet jente, var da kvalm og kastet opp i 9mnd..

jeg spydde hver dag hele døgnet de 3 første mnd.. jeg venter en liten gutt.. så er ikke helt til å stole på det der..

Halloen....
Jeg var ganske kvalm I begynnelsen, Og venter visst en gutt..... [:D]

ikke vært kvalm i de to forrige svangerskapene, men denne gangen har jeg vært det, jeg venter gutt...

Det sies at man er kvalm hvis man venter jente, men det stemmer ikke på de jeg kjenner. har tre venninner som nettopp har fått barn og de to som fikk gutter spydde og var dårlige og hun som fikk jente var ikke dårlig[:D]

mange forskjellige svar ja. bare lurte jeg. var gravid for 8 år siden men mistet når jeg var 8-10 uker på vei og da var jeg ekstremt kvalm, men ikke denne gangen. bare kvalm hvis jeg ikke spiser med en gang jeg er sulten. og sulten er jeg ofte. spiser godt gitt...[:D]

Kjerringrådet sier er du kvalm venter du jente. Men jeg var ordentlig dårlig de første 3-4 mnd og vi venter gutt.

Va så dårlig og kasta så mye opp at æ va innlagt på sykehuset, og det blei ei jente.......

Da jeg skulle ha guttungen var jeg veldig dårlig fra starten av... Nå er jeg nesten ikke dårlig i det hele tatt... Kanskje det andre kjønn??? Nei jeg tror nok ikke at det har noe å si..... er nok individuelt vil jeg tro...

Jeg må hive inn ett svar her... Jeg har to jenter og en gutt... like kvalm og dårlig alle tre gangene.. sååå for mi del iallfall så kan jeg ikke gå etter det for å "se" hva jeg får... [:D]

det er visst forskjellig til person til person ser det ut til, men er nu mest glad for at jeg forhåpentlig vis har sluppet unna kvalmen for denne gangen.

første gangen jeg var gravid (dødfødsel) da var det jente var ikke kvalm, ikke kvalm denne gangen heller ifølge ul (tre ganger) er det en jente denne gangen også

Venter gutt jeg og er kvalm og kaster opp fremdeles...nei tror nok ikke på di mytene lenger, hvis barnet har mye hår skal man visst oxo kaste opp å være dårlig...njæææ...tror vel ikke så mye på det...

Back
Topp