Gutt eller jente?

Dette blir første barnet, har en følelse på at det blir gutt - men jeg har alltid bommet på gjette leker så blir nok en jente :hilarious:
 
Eldste: jeg trodde gutt, det ble jente
Mellomst: jeg var 100% sikker på jente, det ble gutt
Minste nå: sitter med en helt klar følelse av gutt, så det blir helt sikkert jente :D
 
:Heartblue2 gutter fra før, og føler det er en ny lillebror. Vi skal ikke vite kjønn før fødsel, så det blir vanvittig spennende og fint.
 
Har en gutt :Heartblue og en jente :Heartpink fra før, har ikke så veldig følelse på kjønn denne gangen egentlig... men var ikke kvalm med gutten men med jenta, denne gangen er jeg kvalm, så kanskje jente? :)
 
Har ei jente. Og ønsker jente nå også. Har to bonussønner og.
 
Har en gutt fra før ❤ Magefølelsen sier gutt nå også ❤
 
Har 2 jenter og 1 gutt fra før. Jentesvangerskapene var preget at trøtthet og med gutten var jeg kvalm og halsbrann og alt..
Foreløpig er jeg bare trøtt.. så Jente?
 
Dette blir vårt første barn, og det er selvsagt akkurat det samme for oss hva det blir:happy::dummy1::dummy: Men føler på meg at det kan være en gutt:)
 
Tror jente, men drømmer om gutt
 
Jeg tror gutt, mannen tror jente :) Jeg har gutt fra før, sammen har vi ei jente :)
 
Har to gutter, tror det er en til gutt :D
 
Har en jente og en gutt. Har ingen magefølelsen hvem som skjuler seg i magehulen, men om jeg skal gjette, så vil jeg kanskje gjette på jente.
 
Back
Topp