Gutt eller jente?

Har en gutt. Tror kanskje dette kan være en jente :)
 
Har en jente fra før. Har egentlig ikke klart å danne meg noe mening om hva jeg tror det er.. Men hadde så og si alle symptomer forrige graviditet, men svært få denne gang, så kanskje gutt?
 
Har en gutt og jente fra før. Med gutten var jeg bombesikker på gutt fra 5,5 uke. Med jenta fikk jeg ingen feeling før jeg fikk det svart på hvitt(eller gult på svart) ved 3D-ultralyd i uke 24.
Nå har jeg ingen anelse:eek:
 
Første min, men 100% sikker på gutt :happy:
 
Har en gutt fra før. Ingen følelse på neste enda, men håper litt på jente
 
Har gutt og jente fra før av, så veldig spent på hva dette er :p har ingen følelse av kjønn enda, men med siste så var jeg bombesikker på at det var Jente- og jente ble det:Heartpink
 
Har en stor gutt fra før og jente født i feb.20, ingen spesiell følelse nå, men vært veldig gøy med en gutt igjen:rolleyes:
 
Har gutt på 3 og synes det er veldig greit med en lillebror, men begge deler er like velkomment.
 
Har ingen følelse denne gangen. Sist var jeg kvalm før jeg tok testen og hadde en sterk følelse av at det ble jente. Hadde rett:happy: Denne gangen har jeg nesten ikke symptomer så aner ikkeo_O
 
Har begge deler. Tror gutt nå. Ikke utfra symptomer, for de sier meg ingenting.
 
Har en gutt og en jente fra før! Har litt følelse på at bittelille er en jente :smiley-angelic003
 
Har virkelig ikke snøring, men i familien vår er det generelt sterk overvekt av jenter. Kanskje blir det enda en :joyful: Men blir like glad for begge deler :Heartred
 
Har to gutter, og det blir sikkert en gutt denne gangen også :happy:
 
Har en gutt, og magefølelsen som er basert på absolutt ingenting sier jente denne gangen.
 
Back
Topp