Gutt eller jente?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hva tror dere gjemmer seg inni magen?:Heartblue:Heartpink

Jeg tror vi får gutt nr 2 :Heartblue

Har en gutt på 1 år og tror det ville blitt utrolig kjekt med en lillebror, og at de vil bli veldig gode kompiser :happy: men jeg blir ikke skuffet om det er en jente da, blir veldig overrasket om det er en jente denne gangen

Jeg tror vi får gutt nr 2 :Heartblue

Har en gutt på 1 år og tror det ville blitt utrolig kjekt med en lillebror, og at de vil bli veldig gode kompiser :happy: men jeg blir ikke skuffet om det er en jente da, blir veldig overrasket om det er en jente denne gangen

Blir spennende å se om magefølelsen stemmer:D

Jeg tror det gjemmer seg en gutt i magen:Heartblue

Jeg håper det er ei jente :joyful:

Har en gutt og ei jente fra før. Jeg håper på jente,mannen på gutt :hilarious: blir glad uansett hva det er da ♥️

Mannen hadde en lang avhandling igår om at han håper på gutt.... Og nå er jeg litt enig :hilarious:

Følelse på jente❤️

Har en sønn fra før, og det føles så annerledes denne gangen, så kanskje jente? Gøy uansett :joyful:

Jeg tror (og håper litt) på jente. Har en jente på 6 fra før.

men mest av alt håper jeg at dette svangerskapet resulterer i en frisk baby.

Håpar på jente, men trur det blir gutt om eg ser tilbake på kva som har komt først i generasjonane bakover :joyful:

Har ikke en følelse enda (kommer ofte litt seinere for meg), men håper på jente! Har en jente (største) og så to gutter. Og ho eldste har så lyst på en lillesøster! Men for meg er det litt mer likegyldig, selv om det hadde vært gøy med en jente da.. :)

Første gang var jeg sikker på gutt og fikk det, 2 gang var det et helt annet svangerskap å var sikker på hente, men ble en gutt til. 2,5 år mellom dem og leker veldig godt sammen. Denne gang har jeg ingen følelse på kjønn, men hadde vært kjekt med en jente i flokken

Har hatt skikkelig guttefølelse til nå. Men det hadde jeg med førstemann i starten, så endret det seg noen uker før OUL og det viste seg å være ei jente :) så usikker!

Har jente fra før.. føler det blir jente nå også. Alltid sett for meg to jenter.. :D
Men finner ikke ut av det før i mai. Smaboer insisterer på at vi ikke skal vite kjønn:wtf:

Back
Topp