Gutt eller jente?

Selda

Glad i forumet
Hva sier magefølelsen?
Eller hva tror dere?

Tror det blir gutt her :sign17

Spennende å finne ut av senere... laughing6
 
Har ikke noe magefølelse enda[emoji23] Hadde vært veldig koselig å fått ei jente denne gangen siden vi allerede har 2 gutter[emoji4] Og guttene håper det blir en lillesøster[emoji4] Men til syvende å sist så spiller det ingen rolle[emoji4] Blir like glad uansett hva det blir[emoji4][emoji173]
 
Her sier magefølelsen gutt :smiley-bounce022 Sist sa alle gutt men jeg var sikker på at det var ei jente, og det var det :) Snakket til henne med navn før oul :smiley-ashamed004 så får vi se denne gangen!
 
Har ei jente fra før, og føler vel at jeg er «jentemamma». Men har ingen følelse enda. Var sikker på gutt sist, siden samboer har 5 brødre og 1 søster, så kanskje kommer gutten nå?[emoji4] Bare babyen er frisk spiller det ingen rolle for meg[emoji173]️
 
Har ingen spesiell følelse enda. Ønsker jente, men så lenge det er friskt så spille det ingen rolle :)
 
Her har vi fulgt alle triks i boka for at det skulle bli jente, så vi håper jo på det siden vi har gutt fra før, og jeg blir nok ørlitegrann lei meg dersom det blir gutt igjen. Misforstå meg rett, selvfølgelig det viktigste at den er frisk, men jeg ønsker meg så inderlig en jente også [emoji56][emoji178]
Men det blir veldig spennende å se, magefølelsen sist sa jente, og det gjør det den gangen her også
 
Har egentlig en liten magefølelse på jente.. men det kan forandre seg med tiden . Har en av hver fra før så er akkurat det samme . Denne gangen har jeg bestemt meg for at vi IKKE skal vite kjønnet så blir lang vente tid !
 
Jeg har følelse på jente. Men kan hende det er fordi at det er det jeg er fra før. Jentemamma liksom. Blir spennende å se.
 
Har egentlig en liten magefølelse på jente.. men det kan forandre seg med tiden . Har en av hver fra før så er akkurat det samme . Denne gangen har jeg bestemt meg for at vi IKKE skal vite kjønnet så blir lang vente tid !
Er veldig koselig å ikke vite[emoji173] Vi visste ikke kjønnet på de 2 andre men denne gangen så skal jeg vite fordi at hvis det blir ei jente så skal jeg ut å shoppe[emoji178] Må ut å shoppe litt hvis det blir gutt også men har veldig mye gutteklær etter gutta så trenger ikke så mye hvis det blir gutt[emoji170]
 
Jeg tror det er en gutt. Men så er jeg også spent på om det er en eller to der inne, siden vi fikk satt inn to embryo. Så jeg må kanskje se an det først. :angelic: Magefølelsen sier én gutt (men om det er to tror jeg det er en av hver :shy:).
 
Magefølelsen sier jente denne gangen, selv om jeg i hodet mitt har sett for meg at jeg kommer til å være guttemamma [emoji170][emoji178] Blir spennende å se! Magefølelsen stemte sist, men så er det jo en av to da[emoji12]
 
Back
Topp