Gutt eller jente

Bkno5071782

Andre møte med forumet
Hei damer, jeg er 16+6 idag og klarte å bli kjørt på bakfra av en annen bil. Fikk beltet strammet litt for hardt mot magen så det ble en tur til sykehuset.

Jeg skal på ord ul om 9 dager. Men legen som tok en titt på meg i dag kom med dette: det ser ut som en gutt men det kan være jente også....

Min mor og samboer som var med meg mente at de så noe som lignet det gutter har. Jeg derimot så ingenting da jeg har hatt litt vondter og smerter at jeg bare slukna helt etter at jeg fikk alt bra beskjed!

Hva tenker dere er sannsynligheten for at det er gutt? Begge deler er selvfølgelig velkomne men etter en lang dag så klarer ikke hjernen roe seg helt ned.

Og hva er deres erfaringer ?

Så bra det gikk fint med dere!

Jeg hadde ikke slått meg til ro, men det handler om egen erfaring angående kjønn. Her trodde 3 overleger at jeg bar en gutt, men på 3D i uke 30 viste seg en jente [emoji171]

Hei :)

Denne var postet litt feil, så jeg flyttet den :)

Godt det gikk bra med dere :)

Jeg tror jeg leste om deg i lokalavisa. Så godt å høre at alt gikk bra med deg og den lille i magen :)
Min jm sa at hvis man bare ser penis er det ganske usikkert om det er gutt eller jente de ser, men hvis man ser pungen også, da er det større sjanse for å ta rett. Vi så alt klart med første, og nå med den i magen også, de var rimelig sikre! Men så lenge gyn også var litt usikker, så ville jeg ikke stolt på det. Heldigvis ikke så lenge til oul, da, får håpe du får svar der :)

Godt det gikk bra med dere [emoji846] Du må nok bare vente å se hva de sier på oul [emoji2]

Liten oppdatering. Etter en liten blødning og enda mer smerte så dro vi direkte til en privat klinikk.
Heldigvis så er alt bra enda. Men der fikk vi også beskjed om gutt 85% sjangse. Og hjertet slo 141g i minuttet. Om det har noe å si egentlig :)

Han var alt annet en rolig så tror vi får hendene fulle når han kommer :) skal prøve å laste opp et par bilder. Da det var de eneste bildene han poserte for. Heheh

Takk for svar ❤️

Vedlegg

• IMG_1845.JPG
    IMG_1845.JPG
    868 KB · Visninger: 34
  • IMG_1844.JPG
    IMG_1844.JPG
    820 KB · Visninger: 39
Jeg tror jeg leste om deg i lokalavisa. Så godt å høre at alt gikk bra med deg og den lille i magen :)
Min jm sa at hvis man bare ser penis er det ganske usikkert om det er gutt eller jente de ser, men hvis man ser pungen også, da er det større sjanse for å ta rett. Vi så alt klart med første, og nå med den i magen også, de var rimelig sikre! Men så lenge gyn også var litt usikker, så ville jeg ikke stolt på det. Heldigvis ikke så lenge til oul, da, får håpe du får svar der :)

Ja se der ja Drammen tenker jeg ? :) sto litt små feil i avisa men det var i den duren Hehe :)

Så spennende! ❤️

Ja se der ja Drammen tenker jeg ? :) sto litt små feil i avisa men det var i den duren Hehe :)

Så spennende! [emoji173]️
Drammen ja. dt og drm24 skrev ganske forskjellig, men jeg antok det var samme sak.. journalister.. jeg måtte lese for mamma lurte på om alt var bra med meg (hun hadde lest uten hvor langt på vei, jeg er 27+3).

Artige bilder [emoji1] Så bra at alt fortsatt er fint, skal jo ikke mye til å bli skremt pga blødninger. Så jo mye ut som gutt spør du meg, men så er ikke jeg fagperson [emoji23]

Drammen ja. dt og drm24 skrev ganske forskjellig, men jeg antok det var samme sak.. journalister.. jeg måtte lese for mamma lurte på om alt var bra med meg (hun hadde lest uten hvor langt på vei, jeg er 27+3).

Artige bilder [emoji1] Så bra at alt fortsatt er fint, skal jo ikke mye til å bli skremt pga blødninger. Så jo mye ut som gutt spør du meg, men så er ikke jeg fagperson [emoji23]

Åja nei huff stakkar! Det var faktisk sånn min mor fant det ut. Hu går aldri inn på DT. Men igår så gjorde Hu det og da Hu så på klokka og regna ut hvor jeg burde vært (reiste ifra henne) så ringte hun men fikk ikke noe svar..

Litt betryggende når hun troppa opp på sykehuset etterpå og bare det var mamma følelsen :)

Liten oppdatering. Etter en liten blødning og enda mer smerte så dro vi direkte til en privat klinikk.
Heldigvis så er alt bra enda. Men der fikk vi også beskjed om gutt 85% sjangse. Og hjertet slo 141g i minuttet. Om det har noe å si egentlig :)

Han var alt annet en rolig så tror vi får hendene fulle når han kommer :) skal prøve å laste opp et par bilder. Da det var de eneste bildene han poserte for. Heheh

Takk for svar [emoji173]️
Ser veldig ut som en liten gutt ja [emoji7] Gratulerer [emoji2]

Bra det gikk bra med dere, godt å sjekke!:) de ser visst ganske like ut mellom beina:p de har vært ganske sikre på oul på begge mine, og det stemte:)

Back
Topp