gutt eller jente??

lillemolla

Gift med forumet
 huska at det ble laga en tråd om hvilket kjønn det blir på marsbebissene. da var det en del som ikke visste enda. kunne tenkt å sette opp lista på nytt. send meg en pm så skal jeg føre det opp.(syns det er greiere enn å kopiere hele tiden.)[:)]

GUTT                           JENTE
   bast 3.mars                                                       Lindab 4.mars                     
   Lillemolla 5.mars                                                Bips 6.mars          
   Anette80 7.mars                                                Ninu 7.mars                
   Mimime 8.mars                                                  Kjersti 8.mars             
   Knotten 11.mars                                                Nildro 10.mars
                                                                          Mero 11.mars
   Emma T 14.mars                                                ELewyn 13.mars            
   L24 18.mars                                                      Nate78 13.mars              
   Gladmor 20.mars                                               Indianna 16.mars           
   Kristin B 23.mars                                               Plotten 17.mars
                                                                          Ane-18 20.mars             
   Glitter29.mars                                                    Elisabet 22.mars        
                                                                          Idilar 23.mars
                                                                         Linn_83 24.mars                   
                                                                          Lailao 25.mars               
                                                                         mrsnorwolf  26.mars                                                                             Dittemor 28.mars 
                                                                         Lene_87 29.mars               

Lilleknøttet    usikker        
  frk.fryd          usikker
  Ihne              usikker
  Aqualady_81   Usikker
  Bls                Usikker
  Alexandra        Usikker

bare dytter litt jeg...

på ul fikk jeg beskjed om at det var ei jente...men personlig tror jeg at jeg får en gutt..[;)]

har foresten termin 28 mars..

ultralyden sier jente... har termin 6.mars... skapet er fult av rosa så håper hun har rett[8D]

Ultralyden sier jente og terminen er 13. mars

UL tydet på jente, men jordmor var ikke 100% sikker - vi sier 95% sikker på jente (har strikket bittelitt rosa, en jakke og to små luer og kjøpt ett sett - mer "tør" jeg ikke ennå...) - så sett meg opp på jentesida, du. [;)]
10. mars er termindato.

gutt.                                                          jente.
BAST 3.mars                                                     BIPS 6.mars
LILLEMOLLA 5.mars                                            NINU 7.mars
MIMIME 8.mars                                                  KJERSTI.8mars
EMMA T 14.mars                                                ELEWYN 13.mars
L24 18. mars
KRISTIN B.23.mars
GLITTER 29.mars

ANETTE80 7.mars

Jeg venter ei jente - termin 16.mars

jente her

hei vi får en gutt terminen er 20 mars

Er 99,9% sikker at æ får ei jente, termin e 13 mars, men tenker at før helga så e d skjedd no her[8|]hååååååååper!!!

Dette e sett på UL, men den har tatt feil før. Må oxo bare si at tickete mitt e lyseblå, men d e derfor at æ ikke vet kordan æ forandrer den.........hehe[:D]

har termin 1. april, men håper på å få i mars.. [;)]
så om det er greit så skriver jeg meg på her.. skal ha en gutt! [:D]

Ultralyden har sagt jente to ganger, men tror ikke 100% på den pga familie med MASSE gutter.
Men jordmor og lege sier jente med termin 17 mars!

dytter....

Tar den til meg [;)]
Har ikke svart på tråden av den enkle grunn at jeg ikke vet kjønnet! Har guttefølelse, men det kan jo likegjerne være jente der inne [:D] SUPERSPENNENDE!!! jeg sprekker snart....

Hei!
Vet ikke hvilket kjønn det blir ... men har en sterk følelse på jente. Pappaen har omvendt ... så vi venter i spenning! [:D] Bebisen er hjertelig velkommen uansett!!!!! Nå skal jeg bare gå hjemme å ruge i 3 uker til - max 3 uker hååååper jeg!

jeg venter ei jente, termin 20mars..

Back
Topp