Gutt eller jente?

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Hei, alle sammen :Heartpink
jeg fortalte de på arbeidsplassen min forrige uke at det er en liten en på vei, og mammaene der pratet om de hadde en følelse om hvilken kjønn det var lenge før oul og at deres følelse visste seg å stemme. Pratet også med moren min om dette og hun sa det samme, hun visste når hun skulle ha en gutt og når hun skulle ha en jente. Jeg har ingen "feeling" om hvilken kjønn det kan være, er det flere som har det som dette?
Og det flere som har en følelse på hvilken kjønn de venter? :happy:
Spennende å se om denne følelsen stemmer overens med hva som faktisk kommer :dummy::dummy1:

Jag har ikke hatt noen feeling i det hele tatt... Fikk høre på tul i dag at det kunne se ut til at det blir ei lita jente.

Hadde sinnsykt sterk følelse på gutt forrige gang. Hadde de sagt jente på ul tror jeg jeg hadde sagt at det måtte være feil :p men i allefall, så var det gutt :)

Denne gangen føler jeg det er jente. Blir spennende å se :)

Jeg har en feeling på jente. Vi har 2 jenter fra før av, og dette svangerskapet har ikke vært noe likt de 2 andre, men jeg tror fortsatt på en jente nr. 3 :p

Jeg hadde tenkt at denne gangen skulle mannen få viljen sin slik at vi ikke skulle vite kjønn, men næida, før jeg rakk å ta dette opp med han så kom han med beskjed om at denne gangen ville han vite. Han har ikke ville vist med de 2 andre, men da har jeg fått viljen min. Han tror jente, men jeg tror han håper på gutt :p

Blir spennende å se denne gangen :)

Mamma sa også at hun "kjente det på seg". Jeg var overbevist om at det var en jente inni magen sist. Klarte ikke se for meg at det kunne være gutt. OUL avslørte at magefølelsen min ikke var til å stole på :) har ingen følelse denne gangen, eller - jeg jobber aktivt for å unngå å bygge opp tanker rundt det.

Jeg har skikkelig jentefølelse! Jeg og mannen har egentlig et ønske om gutt vi da.. ikke noen annen grunn enn at jenta vår tar 90% av plassen i denne familien og er en morsom liten håndfull. Tenker automatisk at hvis det blir jente så blir det ei til lita tulle som hun vi har, selv om det neppe er slik. Broren er stikk motsatt og det er utrolig godt at barna utfyller hverandre så godt som de gjør. Veldig spent på hvordan det blir med en liten attpåklatt som det sp fint kalles :)

Lillesøster ble født med hoftedysplasi også og det er mindre sjanse for at gutter for det har jeg hørt. Det var litt herk ned pute osv så hadde vært deilig å slippe den. Men så lenge det er en frisk baby og bare pute så er vi heldige og veldig fornøyde foreldre som endelig får tredjemann etter over 5 år prøving.. :)

Tror det er gutt hver gang jeg.. Og har en av hver. Men svangerskapet denne gangen ligner mest på det med gutten så tror det er gutt denne gangen også :p

Har en følelse av at det blir en gutt...blir spennende å se om det stemmer

Jeg hadde ikke noe spesiell følelse sist gang (fikk jente) og ei heller denne gangen. Kun ønsker. Mamma sa med en gang at det blir jente, men det er jo 50/50 sjanse så det er gode odds for begge sider. Hehe ☺

Her har jeg følt at det er gutt fra dag 1 :D:p;) :Heartred
Blir utrolig spennende å se! :D:D

Har aldri kjent noen sånn følelse, ikke med førstemann og ikke nå. Aner ikke hva vi får rett og slett, kan ikke skjønne de som har slike sterke "følelser" og faktisk har rett også!

Med første var jeg iskker på at det var gutt, og det var det....
Men andremann var jeg helt blank, hadde absolutt ingen følelse på det, var gutt da også...
Denne gangen har jeg jentefølelse, men samboer påstår det er ønsketenking.... ;-)

Har to gutter fra før, hadde en drøm med første gutten om at han var en gutt, nr 2 hadde jeg ingen følelse. Denne gangen tror jeg det er en gutt da jeg har to fra før. Guttemamma

Jeg har ikke noen følelse av kjønn, men jeg gjetter gutt bare pga at i familien min får vi gutter ;) Har vært skikkelig gutteboom i flere år, så det blir nesten "unormalt" om det blir jente! :D

Har tre barn og har vært helt sikker hver gang på at d ble gutt, men har 3jenter:p
Denne gangen har jeg ikke noe følelse enda men blir sikkert jente:)

Jeg har på følelsen av at det blir en til jente. Sist trodde jeg det skulle bli gutt, men tok feil der så stoler absolutt ikke på magefølelsen min :P
Vi har også hofteleddsdysplasi i familien, så kunne godt fått en gutt neste gang med mindre sjanse for dette.

Jeg drømte i natt at vi så gutt på ul, men mannen og mamma tror jente så blir spennende å se. :) Selv veksler jeg mellom begge! :p

Back
Topp