gutt eller jente??

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg forstod ikke hvordan jeg skulle fylle det ut riktig jeg!!

hjelp!

Ikke jeg heller

Hmm... Analfabet i engelsk jeg kanskje, men jeg skjønte ingen ting[&:]

Forsto det nå.

Man må skrive bursdagen slik 8/15/1970

Og den datoen man har fått termin eller bursdagen til barnet deres under.

Ja..så mye skjønte jeg også....men hva med de dagene? Når jeg tastet inn bursdag og termin ble det feil!!

Fikk det til når jeg droppet bursdagen til barnet og heller skreiv inn unnfangelsesdato!

Da fikk jeg jente. Uansett om jeg flyttet datoen noen dager fram eller tilbake!
Har jo mest følelse av at det er jente også!

Spennende!!

M

Hmmmm det kartet sier jente, får ikke håpe det stemmer, da blir det en jente kledd i blått den første tiden[:D]

fikk jente på både denne og den her på bv jeg... og vi som så gjerne vil ha en gutt først...

he he[:D][:D]

ORIGINAL: ~Nahemah~

i følge dette kartet skulle jeg hatt en jente, men jeg er da ganske sikker på at det er en liten gutt som ligger å sover inne på soverommet nå[:D][8D]

skjønte ingenting jeg[8|][8|]

..
ORIGINAL: sneipen

fikk jente på både denne og den her på bv jeg... og vi som så gjerne vil ha en gutt først...
hvordan finner man ut kjønner her på bv da??[8|]

ORIGINAL: tippetue

..
ORIGINAL: sneipen

hvordan finner man ut kjønner her på bv da??[8|]

Trur det ligger eit kinesisk kart på framsida ein plass!!

tusen takk[:)]

Hmm... Regna med 245 dager jeg da, for er vel 242 dager vi er gravide, er det ikke??

Og jeg fikk jente på både ul og menstermin.... TRUR jeg får gutt, men drømmer om jente, så blir spennende å se. Det kinesiske kartet her og på BiM sier GUTT begge to da.....

Det stemmer på meg tror jeg.
De sa på onsdag på ultralyden at det var 100% sikkert at det var en gutt jeg har i magen.
Og fødselskartet sa en gutt det også.

Det stemte med henne som ligger oppe og sover nå... På det engelske kartet får jeg gutt på den i magen, men på det kartet på fremsiden på babyverden får jeg jente...

Back
Topp