Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Magefølelsen sier jente hos meg. Jeg har alltid hatt mest lyst på en gutt, men allerede før jeg visste om graviditeten nå begynte jeg å få mer og mer lyst på en jente. Var som om hjernen gjorde noen omkoblinger Blir spennende å se, glad blir jeg uansett kjønn <3
Etter to veldig like jentesvangerskap (kvalme og bekkenløsning/gangeproblemer, lange og slitsomme svgskap) og et veldig ulikt guttesvangerskap (lite kvalme, veeeeldig trøtt, men aktiv hele svangerskapet uten BL, og følte meg sprek helt frem til fødsel) så er jeg veldig spent på om dette svangerskapet kan gi en pekepinn på kjønn etterhvert. (Ikke at det er sikkert på noen måte, men har foreløpig vært helt lik min mor, som hadde de verste svangerskap med jentene, og bra form med guttene )
Føler meg foreløpig veldig som siste gang, men det kan liksågodt være fordi jeg husker det best Kjønnet har ingen betydning, men spennende er det
Før vi ble gravide tenkte jeg at vi gikk og ventet på en liten jente. Derfor tenkte vi bare på jentenavn, men etter at jeg faktisk ble gravid føles det plutselig som det blir en gutt. Merkelig! Så nå funderer vi på hvilke guttenavn som er aktuelle Tiden får vise om det er noe i denne følelsen. Mannen er foresten en av 5 gutter, mens jeg har mange søstre
Det aller viktigste for oss er selvfølgelig at barnet overlever og er friskt
Både jeg og samboeren min ønsker oss foreløpig bare ett barn og har en liten drøm om ei søt jente og vi har flere fine navn å velge i, men av en eller annen grunn tar jeg meg stadig i å si han? Mulig det er fordi jeg ikke liker å kalle babyen for "det" og det er naturlig at man bruker ordet "han" eller "man" når man snakker. Veldig usikker på om jeg skal kalle dette en magefølelse. Jeg er hittil ikke kvalm i det hele tatt og hører jo folk si at de som er kvalme får jente, men her leser jeg jo at begge deler forekommer. Vi vil elske barnet uansett kjønn og før i tiden sa jeg jo at jeg ønsket meg gutt så forandre mening på kjønn kan man gjøre stadig vekk. Veldig spent på hva kjønnet blir og om barnet er friskt, er så gira på å dra ut å handle masse utstyr - enten masse rosa prinsesseting eller søte prinseting