gutt eller jente?

kanutte

Andre møte med forumet
Nåkken som begynner å få en følelse på kva det blir? :) Her har eg sterk jentefølelse, uten at eg kan forklare det. Er en del kvalm og, det skal jo vere et "jentetegn" ...? ;)

Føler gutt fordi jeg ikke er kvalm enda, og tror jente pga magefølelsen sier det. Veldig spent! Har jente fra før :-)

Føler gutt fordi jeg er like dårlig nå som med forrigemann:)

Jeg kjenner meg helt blank der faktisk :) er vel kanskje litt fordi vi ikke vil vite? Såå spennende da! :D enten en liten jente til, eller noe helt nytt med en gutt. Blir såå glad uansett :D

Jeg aner ikke! Har tidligere hatt en følelse av gutt. Har automatisk gått til gutte avdeling når jeg skal se på klær. men det er mange andre som er sikker på at det blir jente ☺

Har egentlig ikke fått følelse av kjønn ennå, men formen er bra og lite kvalm( slik hadde jeg det når jeg gikk gravid med yngste,helt motsatt med søstra)
Men er i dag 5+0 så det kan jo snu..

Tipper gutt.. Ikke kvalm her heller.. Likt som sitmst, nesten "umerkelig" gravid

Føler gutt. Siden symptomene mine er værre denne gangen. Første gang var dt veldig lite og da fikk jeg jente . :)

Enn så lenge har jeg ingen formening om hva det kan være. Er bare 5+1 også da.., så først og fremst håper jeg bare at det ER noen der, og at h*n er frisk og fin. :) Men tror nok det hele blir mer virkelig, og lettere å forholde seg til den dagen vi får vite om det er jente eller gutt. :)

Har en følelse på jente. Kan ikke se for meg at jeg har en babygutt i armene i mai 2016 :P Søsteren min er sikker på at det blir jente. Hun hadde rett på at vi kom til å bli gravide i pp3, så blir spennende å se om hun har rett på dette også. Samtidig har hun alltid gjettet riktig på kjønn når mine venninner har gått gravide :P Men uansett hva det blir så blir vi jo glade! Håper bare på at det er friskt <3

Vi har 3 gutter + mannen har en gutt fra før. Så tror ikke mannen lager annet ;) En gutt til blir kjempestas det, blir 36 når lille blir født og blir sistemann her. Så håper inderlig lille er frisk <3

Har alltid følt at første barnet mitt skal bli en gutt, vet ikke hvorfor, men har bare alltid tenkt det:-)
Blir spennende å se om jeg har rett :-) men blir like glad for begge deler ❤

Har alltid følt at første barnet mitt skal bli en gutt, vet ikke hvorfor, men har bare alltid tenkt det:-)
Blir spennende å se om jeg har rett :-) men blir like glad for begge deler ❤

Det har jeg også alltid tenkt, første blir gutt, men kjønn er akkurat det samme for oss. Spent på hva det blir. :)

Har på følelsen at det er en jente. Har en jente og en gutt fra før, og dette svangerskapet er så langt mest likt da jeg fikk jenta mi. Når jeg gikk gravid med jenta var jeg i helt fin form, bare litt trøtt, men med gutten var jeg kvalm i 3mnd. Men nå er jeg bare 5+4 så ting kan jo fort endre seg ;) vi gleder oss uansett hva det blir!

Sist gang var jeg helt sikker på at det var gutt og jeg hadde rett :) nå er jeg mere usikker men heller litt mot jente. Mannen tror jente da. Er mere kvalm nå enn sist så kanskje han har rett :)

Hmm, tror det er en jente, men det er sikkert fordi jeg har jente fra før. Familien til samboeren min mener at det ikke er mulig å få jente på den siden av slekta, men tror de tar feil Hadde vært gøy med en gutt denne gangen, men er egentlig det samme

Det har jeg også alltid tenkt, første blir gutt, men kjønn er akkurat det samme for oss. Spent på hva det blir. :)

Blir spennende ja:-) kan nesten ikke vente, oul blir i desember så vi har lyst til å be dem om å skrive om det er gutt eller jente på en lapp og legge i en konvolutt så skal vi åpne den på julaften ❤

Blir spennende ja:-) kan nesten ikke vente, oul blir i desember så vi har lyst til å be dem om å skrive om det er gutt eller jente på en lapp og legge i en konvolutt så skal vi åpne den på julaften ❤

Stilig! :D Så tålmodig tror jeg ikke vi er, men kanskje vi kan pakke inn noe til besteforeldre til jul som røper kjønnet på julaften. :p

Back
Topp