Gutt eller jente?

Tina1

Andre møte med forumet
Er det noen spesiell måte å finne ut om det er gutt eller jente uten å ha vært på ultralyd?
Altså, foreksempel ekstremt ømme bryster, mye morgenkvalme osv.
Har hørt at ømme bryster og mye kvalme tyder på jente. xsmile8 Jeg har ingen av delene, så kanskje det blir en gutt!?

Tror ikke på slike "tegn". Det finnes ingen dokumentasjon , men nok av tråder hvor mødre sier det ikke har stemt. Finnes jo slikt kinesisk fødekart men tviler vel på at det er noe annet enn tilfeldigheter :) vi må nok vente til ul om ikke lenger

hørt at halsbrann er tegn på gutt, og hvis man blir "penere" i graviditeten er det tegn på gutt.
Får man mange kviser osv blir det jente, siden de stjeler skjønnheten til moren :)

plumbo kan avsløre farge og ut i fra fargen skal det sies at du kan se hvem kjønn du får. tips jeg har lest her inne og på andre nettplasser. om det helt stemmer vet jeg ikke, men et par jeg kjenner gjore dette å det stemte på farge og kjønn. hehe :)

plumbo kan avsløre farge og ut i fra fargen skal det sies at du kan se hvem kjønn du får. tips jeg har lest her inne og på andre nettplasser. om det helt stemmer vet jeg ikke, men et par jeg kjenner gjore dette å det stemte på farge og kjønn. hehe :)

morsomt :) den har jeg ikke hørt om faktisk :)

Man kan prøve med natron og. Ta 2-3 t-skjeer natron i en kopp med urin.

Gutt: det bruser og bobler
Jente: det skjer ingenting

Høyst uvitenskapelig assa :) Aner ikke om det stemmer. Hvis du googler natrontesten får du opp flere tråder om det i hvertfall.

Kinesisk fødekart stemte ikke på meg sist.Sa jente, og jeg fikk en gutt! Ringtesten stemte, samt magefølelsen :)
Halsbrann hadde jeg kun de siste ukene (når jeg lå), hadde veldig ømme bryster, ikke kvalm, bare litt småurven til tider.

Her var det mange morsome måter å "finne" det ut på. :D Tror jeg må prøve alle, hehe! Skikkelig spendt på hva det blir.. Det kinesiskekart stemte hvertfall ikke på mine venniner, så vet ikke helt jeg xsmile8

Kinesisk fødekart stemmer vel hos 50 % og er vel da bare tilfeldig :)

Kinesiske kartet stemte på begge mine, så veldig spent denne gangen! Da blir det i såfall en gutt :)

Tror jeg får jente jeg :)

Min erfaring er at ingenting av det stemmer :)

På meg stemte faktisk det kinesiske fødselkartet på begge mine to gutter. Nå står det gutt igjen... Er spent på om det stemmer denne gangen. Ønsker meg veldig ei jente nå. :)
De siser at man kan se på mageformen også hva det blir.. altså når man får stoor mage. Har man rund mage blir det jente, har man spiss mage blir det gutt. Og jeg hadde spiss mage med begge mine. Men er vel ganske så tilfeldig...

På meg stemte faktisk det kinesiske fødselkartet på begge mine to gutter. Nå står det gutt igjen... Er spent på om det stemmer denne gangen. Ønsker meg veldig ei jente nå. :)
De siser at man kan se på mageformen også hva det blir.. altså når man får stoor mage. Har man rund mage blir det jente, har man spiss mage blir det gutt. Og jeg hadde spiss mage med begge mine. Men er vel ganske så tilfeldig...

hadde mage som skulle tilsi en gutt, men ut kom det ei jente.

Gøy tråd! Det er jo så spennende å tenke på at det faktisk er en liten gutt eller jente der inne!

Jeg var sikker på at min datter var en gutt, fordi det drømte jeg tidlig i svangerskapet (tenkte nok jeg ubevisst visste), hadde halsbrann, hadde spiss mage, kunne bare komme på guttenavn, kinesisk fødselskart og sikkert mer - men ut kom det en liten jente! Helt fantastisk!

Så jeg har ikke helt troen på alle teoriene.. Men det er jo så spennende å tenke på!:)

Alle testene viste at vi skulle få en jente og alle utenom meg trodde det å. Men jeg derimot var sikker på at det var en gutt, magefølelsen var så sterk, og det var den som stemte :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vil noen sjekke kinesiske fødselskartet for meg?:) 22 år og desember. Får ikke åpnet den fra mobilen:-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp