Gutt eller jente

Nei :-/ siste gang hadde jeg en følelse på gutt og det ble det men denne gangen har jeg ingen, litt spent er jeg men det er en stund til vi kan få vite det, er bare 13+5 nå så det er en stund til oul

sani30

Ja, har hatt følelse av jente og det 90% sikkert ei lita jente:)
Var enda mer sikker sist, og stemte da også:)

Gutt!
6 dager til OUL.

Har veldig jentefølelse! Spennende å se om det stemmer, hadde ingen magefølelse med guttene.

Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)

Jeg er så sikker på at det blir gutt. men blir sepennene og se på OUL

Jeg har hele tiden hatt en stor guttefølelse, men de siste ukene har det endret seg til jentefølelse.. Så blir svært spennede å se hva det blir :)

Hatt veldig sterk følelse på nr 1 og 2, det stemte.
Denne gangen er jeg mye mer usikker, men har en liten følelse av jente :)

Gutt, men det trodde jeg sist og, og da var det jente ;)

Får svaret i morgen :)

Jeg har på følelsen at det er en liten gutt i magen. Det er pga at svangerskapet er så annerledes i forhold til sist gang. Har vært mindre kvalm. Mor hadde det likt. Kvalm med meg og fin i form med brødrene mine. Blir spennande å se etter fødselen om jeg har rett:D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

trur gutt, har 4 fra før i huset.. men har vært MYE dårligere denne gangen

Har faktisk ingen følelse denne gangen :p sist følte jeg jente, men drømte bare gutt. Og gutt ble det. Spennende å se denne gangen :)

Trur nok det blir gutt her også :) men skal ikke vite det:)

Jeg har magefølelsen på jente;) Hadde magefølelsen av gutt sist, men da tar jeg sikkert feil nå for stoler ikke helt på magefølelsen ;) hehe blir spennende og se om 11 dager :)

Back
Topp