Gutt eller jente?

Lykkelig09

Flørter med forumet
Har i det siste begynt å bekymre meg for at jordmora så feil på ultralyd. Da blir det en gutt med mye rosa:s Er kanskje veldig teit å bekymre seg over det, vet jo at det viktigste er at den lille er frisk og velskapt, men dog. Vurdere å ta en ultralyd til, men synd det skal være så dyrt. Flere som føler det sånn?

Andremann på vei ❤

Jeg har det helt likt. Syns jordmorn var litt kjapt ute med å si det var jente. Bestile 3d ul jeg da, så de får vi se :)

Jeg også er litt redd for det.. Spesielt siden jeg var bombesikker på gutt før ordinær ul ;) syns alle tegn fortsatt peker mot gutt.. Men de sa jente, og nå har vi begynt kalle henne ved navn og har en haug med jenteklær og jentete babyting, så håper ikke de tok feil! Vi hadde bestilt 3D, men måtte avbestille. Har lyst bestille igjen, men pga jobben til pappaen så ser det ikke ut som han kan bli med, og syns det blir dumt å gå alene..

Godt det er fler enn meg da :) Gikk jo helt beskjært med handling når vi fikk vite at det var jente så om det ikke stemmer blir det en rosa gutt ;) Har gutt fra før også, så er jo ekstra morro med jente da. Men men får nok se om vi drar på en ultralyd til :)

Andremann på vei ❤

jeg er helt sikker vi fikk dvd av ultralyden med oss så når jeg blir usikker kan jeg se den og det er ingen tvil ;)
det er ei jente :)

Kjenner følelsen ja, jeg var sikker på at det var gutt, helt til jordmor på ultralyd sa det stikk motsatte, en jente :) Så og si alt som er kjøpt inn er rosa eller lilla, så jeg krysser fingrene for at hun har rett. Har jo hørt så mange historier der de tar feil. Så for sikkerhetsskyld bestilte jeg 3d, skal dit nå på tirsdag :D

Jordmor var helt sikker på at det er en gutt, og vi kunne også se det når hun viste :) Så blir overrasket om det skulle komme en jente :P

Vi gadd ikke å sjekke kjønnet vi, så da slipper vi det der:) Jeg vet at jeg hadde gått rundt og lurt på om de hadde tatt feil eller ikke så da er det like greit å bare vente og se:) Har gutt fra før, og begynner å føle litt på at det er en gutt til. Har den samme "guttemagen" (vokser bare utover), og iom at vi har en gutt fra før så føler jeg liksom at det er gutter vi lager, hehe. Blir spennende å se<3

Iom at jeg har vært på 2 UL der både ei JM og en lege har sagt at det blir gutt uten å ha det minste snev av tvil så er jeg nok rimelig sikker på at det er gutt nr 3 jeg har i magen (en faktor er også at på farssiden til min mann så er det faktisk ikke født ei jente inn på over 20 år).

Back
Topp