Gutt eller jente...

Hjertetre

Betatt av forumet
Skal dere velge å vite kjønn om dere har mulighet til å få se, eller skal det være en overraskelse til fødselen kommer?

Her er vi begge enige om å ikke finne ut om det er gutt eller jente. :-)

Vi ønsker å vite ja

Termin 1.februar 2014

må vite om det er mulighet... :) altfor nysgjerrig.... første sjangse er 23.august... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg syns det er kjempetøft når folk velger å vente, men jeg hadde aldri klart det selv.

Vi viste med de to første og vi vil gjerne vite nå også :)
Tror jeg da..... :-)

Vi må å vite kjønnet! Klarer ikke vente!!! :love017 I tillegg er det mere praktisk da vi skal pusse opp barnerom. Hadde nøytrale farger på klærne til lillegutt og er litt lei, så blir det ei jente blir det rosa denne gangen :)

Er ikke opp til meg å bestemme denne gang.. Og han vil foreløpig ikke si hva han har bestemt seg for. Vi visste ikke med forrige, etter mitt ønske.

Vi MÅ vite!!
Jeg er altfor nysgjerrig.. og sist brukte vi ikke de nøytrale klærne så det gidder jeg ikke Shoppe denne gang :-) ooog jeg har lyst på en kontrastvegg i gutte eller jentefarge på rommet til babyen :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi må vite. Klarer ikke la være.. også elsker jeg å kjøpe klær.. å jeg vil ikke bare ha nøytrale. Vet vel egentlig allerede at det kommer en lillesøster. Hvis han ikke tar feil da..

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Jeg er så nysgjerrig at jeg fikk vite det allerede i uke 14, at det er en gutt vi skal ha :) Men rart med det, etterpå så følte jeg at det kanskje hadde vært spennende å ikke vite noe. Det får eventuelt bli med nr.2 det da ;)

Back
Topp