Gutt eller jente?

Todde gutt sist og hadde rett. Tror gutt nå - alt føles så likt. Men kanskje mest fordi jeg ser for meg to tette gutter og at jeg passer å være guttemamma ;)
 
Er bombesikker på jente, men tror også skjebnen vil gi meg et spark å gi oss en gutt :happy119 så veit ikke sannlig, strikker i lilla ;)
 
har ein følelse på at det blir jente, (har gutt fra før av) denne gangen så føler eg meg meir opplagt enn sist, var omtrent sengeliggende dei 3 første måndene pga kvalme allerede fra uke 2.... er snart i uke 7 og mergen så og sei ingenting, bare litt sure oppstøtt
 
Magefølelsen min sier at det kommer enten en frisk gutt eller jente ;-)

Altså, ingen magefølelse :p Men hode mitt sier at det blir gutt, for alle i min alekt har fått gutter nå :p og jeg fikk gutt sist også.
 
Gutt sier magefølelsen. Har to jenter fra før. Med nr1 hadde jeg samme sterke magefølelse, bare at det var jente den sa. Med nr 2 hadde jeg ikke st sterk følelse på kjønn.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
jeg var sikker på at andremann var jente, men det var en gutt.. barnefar var 100% sikker på at det var gutt så han hadde rett.. denne gangen tenker jeg også jente, og barnefar er enig. Spennende å se! Noen som vet om det går ann å se før uke 18?
 
Jeg har hørt om fler som har sett det rundt uke 15, men da spesielt hvis det er gutt

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har jentefølelse, men det kan kanskje være for at jeg håper litt på ei jente denne gangen... Blir spennende å se! :)


Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)
 
Sist var jeg overbevist om at jeg fikk gutt, og det stemte. Denne gang er jeg bittelitt mindre sikker men tror det er jente!

Vinn-vinn uansett ;) Jeg er veldig glad jeg fikk gutt først, uansett hva neste blir
 
jeg var sikker på at andremann var jente, men det var en gutt.. barnefar var 100% sikker på at det var gutt så han hadde rett.. denne gangen tenker jeg også jente, og barnefar er enig. Spennende å se! Noen som vet om det går ann å se før uke 18?

Ei vennine fikk se at hun ventet en gutt i uke 12 :)
 
Back
Topp