Gutt eller jente?

TH

Blir kjent med forumet
Har dere noen magefølelse på om dere venter gutt eller jente? :-)
Og til dere som har barn ifra før. Hadde dere noen magefølelse på kjønn i forrige svangerskap, å stemte magefølelsen når dere så kjønnet på ordinær ultralyd? :-)

Magefølelsen min stemte i forrige svangerskap :-)

Min sier gutt :-) Det gjorde den sist også men da var det jente :) Og jeg som var bombesikker på at det var gutt! :-p Så jeg stoler ikke på magefølelsen min overhode :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det blir sikkert jente denne gangen også, trodde det ble gutt før kvalmen kom, og har fått kviser denne gangen, hadde ikke det sist:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Trodde det ble gutt sist, så den stemte ikke:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Sist var jeg über kvalm, jeg trodde det var en gutt, men det kom ei jente.
Denne gangen er jeg i bedre form, så da tipper jeg gutt :-) Ikke noen spesiell følelse annet enn tipping

Sendt fra appen :-)

Hadde jentefølelse i starten sist. Så begynte jeg å drømme at det var gutt. Og gutt var det. Nå trodde jeg det var jente siden jeg ble så fort kvalm, men det gikk over så fort så nå vet jeg ikke hva jeg tror det er..

Jente. Viser det seg på ul at det er gutt, er det godt jeg allerede ligger fra før, ellers vil jeg gå i bakken :p føler meg skråsikker, nesten litt skummelt. Så er kjempespent!

-Appen

Jeg tror det blir en jente til, men det er nok mest fordi jeg ikke helt klarer å se for meg at jeg skal være en guttemamma :p

Men koselig uansett hva det blir, tror kanskje ikke vi vil vite denne gangen, men vi får se

Har ingen magefølelse ennå. Sist sa flere at det er blir en gutt og det stemte. Ei venninne fikk bekreftet 3 ganger på ul at det ble en gutt, men det var ei jente.

Viste fra den dagen jeg fikk positiv test at det var jente sist, og jeg hadde rett:)
Syns det hadde vært kos med gutt denne gangen da, men magefølelsen sier jente denne gangen også.
Så blir spennende å se:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Sist var jeg sikker på at det var jente. Alle rundt meg sa gutt. Det ble jente. Nå vingler jeg fra den ene dagen til den andre. Så jeg klarer ikke å gjette hva det er foreløpig.

Har to gutter fra før. Hadde magefølelse på at det ble gutter da.
Nå tror jeg at det blir ei jente. Blir spennende å se når nurket kommer

Jeg vet ikke jeg..... så lenge jeg får en vellskapt unge så er jeg fornøyd :binkybaby

Jeg tror det er en jente, men det er kanskje mest fordi jeg håper at det er det? :)

• Liker
Reactions: cs7
Back
Topp