Gutt eller jente

_nette86

venter en liten juleskatt
Høsthjerter 2017
Ja hva tror du?
Har du en følelse på det ene eller det andre? :)

Før opp i egen tråd: Tippetråd kjønn
Den blir følgt opp ;)
 
Ettersom jeg ikke er kvalm ennå, så har jeg ingen følelse av noe som helst ennå. Sist var jeg aldri i tvil om at det var ei jente.
 
har egentlig ikke noe feeling på det.. var ikke kvalm når jeg gikk med gutta, men nå er jeg kvalm innimellom.. så kanksje det er jente??
 
Jeg har også en følelse på jente, sist bare viste jeg at jeg skulle få gutt. Denne gangen er jeg ikke fult så sikker, men kanskje følelsen kommer litt lenger ut i graviditeten :)

Skulle vi hatt en tråd der vi skriver opp hva alle tror de får og så oppdaterer når de enten finner ut ved ultralyd eller når babyen kommer til verden?
 
Har en guttefølelse her! Kanskje fordi jeg ikke har kjent noe til kvalmen denne gangen..:)
 
Jeg har også en følelse på jente, sist bare viste jeg at jeg skulle få gutt. Denne gangen er jeg ikke fult så sikker, men kanskje følelsen kommer litt lenger ut i graviditeten :)

Skulle vi hatt en tråd der vi skriver opp hva alle tror de får og så oppdaterer når de enten finner ut ved ultralyd eller når babyen kommer til verden?


Kan ikke du lage en slik tråd da? å få klistra den på toppen av forumet.
Der burde termintråden ligge også
 
Det er laget en egen tråd Tippetråd om kjønn, før opp magefølelsen i den tråden og ikke her ;)
 
Back
Topp