Gutt eller jente :)

1rosa+spire?

Glad i forumet
En kan jo ikke legge skjul på at man faktisk kansje ønsker seg enten gutt eller jente :)

Selv har jeg en jente fra før og ønsker meg jo et friskt barn til....

men jeg kjenner det hadde vært utrolig moro å få en gutt nå... Jeg vet mannen ønsker seg en gutt... Men jeg tørr lissom ikke ØNSKE meg en gutt... For jeg vil jo bare ha en frisk baby :)

Hihi men er det virkelig lov til å ønske seg et kjønn???

Jeg må si at vis jeg kunne velge helt selv kunne jeg ønske at det var en gutt, da jeg har 1gutt og 2jenter fra før ;) Men blir glad uansett, og mener såklart at så lenge jeg får ett friskt barn er jeg overlykkelig ;)

Gutt :P Men jeg har en jente fra før :D
Har på følelsen av at det blir gutt, en i slekten til Samboer sier det blir gutt (og hun ser mye rart altså, så at jeg var gravid samme dag jeg testet positivt) og de fleste tegn tyder på gutt til nå. Men det Kinesiske Fødekartet sier jente :P

Jeg ønsker en levende baby, så jeg er ikke så vanskelig på det, jeg har i teorien en jente og en gutt nå så da er det det samme,
MEN det hadde vært koselig å faktisk få oppleve det å ha en sønn og se han vokse opp og få brukt alt vi har av gutteting som vi kjøpe til Aron.
Men nå har jeg alt til jente også etter Angelica hvis det skulle være det så.....
BARE LA MEG FÅ EN LEVENDE BABY!!!

Jeg ønsker en levende baby, så jeg er ikke så vanskelig på det, jeg har i teorien en jente og en gutt nå så da er det det samme,
MEN det hadde vært koselig å faktisk få oppleve det å ha en sønn og se han vokse opp og få brukt alt vi har av gutteting som vi kjøpe til Aron.
Men nå har jeg alt til jente også etter Angelica hvis det skulle være det så.....
*sender deg en klem jeg* Klart du skal få en levende baby denne gangen :)

Øverst ligger det selvfølgelig ett friskt barn, så er vell egentlig det samme ;-) men har jente så, både jeg og kjæresten tenker det hadde vært artig å handle inn blått =P

Jo det er lov å ønske litt, men hvis ønske blir veldig voldsomt og går utover gleden over å få et barn uansett kjønn syns jeg ikke noe om det. Vi har ei jente og en gutt og jeg tror nok storesøster er den som blir å håpe sterkest på ei lillesøster ;) jeg har ikke noe spesielt ønske, skulle gjerne hatt enda ei jente og en gutt så jeg fikk bruke alle klær og utstyr en gang til siden det er siste ungen,men det blir vel bare en av delene..

Jeg ønsker meg like mye gutt og jente:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Har to gutter, så legger vel ikke skjul på at en jente hadde vært litt stas ;)
Kjæresten sier at jeg får jente nå, ettersom jeg har to gutter fra før :P
Men barnet er hjertelig velkommen uansett, og jeg gleder meg :binkybaby <3

Har i grunn ikke helt tenkt tanken, men jeg er sikker på at det blir gutt, blir nesten overrasket om det viser seg å bli jente.. Men begge deler er like velkomment!

Tror både jeg og mannen godt kunne ha tenkt oss ei jente, men blir jo vedlig glad uansett. Veldig få gutter i den generasjonen i familien, så det hadde nok vært veldig stas for nevøene mine

Vi blir glade uansett om det blir en gutt eller jente. Ønsker oss et friskt barn :) gleder meg masse til den dagen jeg får vite kjønnet og kan så smått se litt på klær og sånt :) :smiley-bounce016

Tja, jeg sier som så mange over her; så lenge det er friskt så betyr det ikke så mye! Jeg har egentlig ikke noen ønsker men jeg tror vi får en jente. Vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg er det og det ligger nærmest? ;)

Jeg håper virkelig lille vil leve opp og gi dere masse glede <3

har jente:-) så hadde vært gøy med en gutt. men det er det samme så lenge babyen er frisk:-)

alle største ønske er en frisk baby<3 og blir like glad uansett kjønn:)
meen mannen vil ikke ha mer en 2 barn, og det er helt greit viss jeg får en av vær, så et lite håp om ei lita prinsesse:) viss ikke må jeg grine til meg en nr 3 :P

Back
Topp