Gutt eller jente?

Såpebobla

Elsker forumet
Hva håper dere det blir? Vi har veldig lyst på jente siden vi har en gutt fra før :) men en gutt er selvfølgelig også hjertelig velkommen!! :)

For oss spiller d ingen rolle! Vi har ei jente fra før og d ville vært praktisk med ei jente til med tanke på alt vi har av klær og utstyr, men d er like hyggelig hvis d kommer en lillebror.

Alltid kjekt med en av hver! Men samtidig vet vi hvor kjekt det er å være forelder til gutten vår, så vi tar gjerne imot entil! :)

Jeg har to jenter fra før, så det hadde selvfølgelig vært moro med en gutt, men samtidig så føler jeg at "jeg kan jenter", så en jente til hadde vært topp det også :)

Gubben e overbevist om at det e jente vi får, men for meg spiller det ikkje så veldig stor rolle :)
Hadde vært kjekt med ei jente, siden gutten hans e på besøk aenkver helg, så blir d en av hver på en måte,
pluss eg elske råååsa :P
Men kjekt med gutter og :)

Hadde vert gøy om det var en gutt ( Vi er 7 jente søsken ) Men en jente er like mye velkommen xsmile9

Helt det samme! Vært veldig stas med ei lillesøster til jenta mi, og praktisk med tanke på at vi da har alt, men vært fantastisk med en gutt også:) så helt det samme, perfekt uansett:)

Her er det akkurat det samme.
Men kjenner det hadde vært stas med en jente til.
Mannen ønsker seg jente, men er like glad om det blir gutt.
Vi har jo både klær og utstyr til begge kjønn :)

Vi har veldig lyst på en jente, siden vi har en guttebass fra før! Greit med en av hver :) Hvis det blir gutt, MÅ vi ha en til sier gubben, men blir det jente, så kan vi SE DET ANN hehehe ;)

jentefølelse.... men enda en gutt er hjertlig velkommen!

Har egentlig ingen følelse på hva det blir enda :) Blir gla uansett. Men hadde jo vert kjekt med jente, siden vi har gutt fra før. Men det er VELDIG mye blått her i huset, så måtte nok ha kjøpt inn litt nytt :)

jeg har en veldig følelse på at det er ei jente... vi omtaler magen bare som hun, og jeg greier bare å se på jentenavn.

skal ikke stikke under en stol at jeg ønsker meg veldig ei jente til, har jo masse jenteklær liggenes på vent.
men jeg skal nok greie å bli glad i en gutt også. akkurat hva kjønnet blir får vi ikke gjort noe med.

Mannen ønsker seg veldig en gutt siden vi har en jente fra før, men det spiller jo egentlig ingen rolle så lenge babyen er frisk :)

Vi har en gutt og en jente, så for meg er det det samme :)
Men her litt jente-følelse

Jeg har en gutt på 2,5 år. Da sier det jo litt seg selv at en av hver hadde jo vært gøy, men da er det det med alle de fine klærne etter gutten min. Jeg har jo lyst å bruke de litt mer....
Med andre ord, helt 50/50 for min del!

For oss spiller d ingen rolle! Vi har ei jente fra før og d ville vært praktisk med ei jente til med tanke på alt vi har av klær og utstyr, men d er like hyggelig hvis d kommer en lillebror.

Må signerer denne jeg! :-)
Men det aller, aller viktigste er at barnet er frisk og rask! :-) <3

Det er akkurat det samme for meg!

Back
Topp