gutt eller jente?

memape skrev:
Jeg vet faktisk ikke om jeg vil vite det før barnet er ute! Vi ville og fikk vite det på forhånd sist!
men tenk den følelsen på fødestua når man får vite det da!!

Jeg tror jeg hadde blitt sprø om ikke jeg visste det. Jeg må kunne kjøpe ting og planlegge ting med farger og sånn, så jeg MÅ vite det. Men skjønner hva du mener med følelsen ved fødsel altså <3>

Hmm.. Magefølelsen sier gutt... Men det kinesiske fødselskartet sier jente..=)

Fødselskartet sier gutt, men det sa det forri gang også og da ble det jente! Magefølelsen sier LUFT!! Gah!:-/ Vet at mannen ønsker seg en sønn, så det hadde vært kjekt med gutt:)

Jeg går liksom bare ut fra at det er en gutt, må være for det er det jeg har fra før! Fødselskartet sier jente, ser at det stemte med gutt forrige gang;)

Fødselskartet sier jente, jeg bare håper jeg får ett friskt barn! Har ingen eksakt magefølelse, men ville gjerne kunne gitt kjæresten en sønn :)

Fødselskartet sier gutt og det er litt det jeg har på følelsen  også. Både min mor og hans mor fikk to gutter først.Samtidig er jeg mye trøttere og kvalmere enn jeg var sist, så ei venninne mente at det sikkert var jente denne gangen.
Uansett er jeg lykkelig over å være gravid igjen, samme hva det blir. Hadde vært gøy med ei jente, men samtidig artig om storebror får en liten lekekamerat etterhvert. Og jeg har mye gutteklær etter forrige...

Kartet sier gutt hær, å det tror jeg også siden dette svangerskapet er helt ulikt det forrige å da ble det jente :)

Back
Topp