gutt eller jente?

*TuttiFrutti*

Flørter med forumet
Hva sier magefølelsen dere jenter? Og hva sier evt. det kinesiske fødselskartet?

Her har jeg ingen magefølelse på det enda.. Men det kommer nok ;) 

kinesisk fødselskart sier gutt ;) 

Kinesisk fødselskart sier gutt... Selv har jeg også en liten magefølelse på det... :-)

Jeg har jentefølelse, og kinesisk fødselskart sier jente :) Det  blir spennende å se om det stemmer :p Sist gang stemte magefølelsen, men ikke kartet. 

Har faktisk ingen magefølelse, i så fall føler jeg en av hver... :S!
Sist trodde jeg det var en gutt... Men det var det ikke... :) så er ikke særlig god på dette! :p

Har ingen magefølelse, er vel litt tidlig :p men i vår familie har både oldemor, bestemor, mamma, min storesøster og begge tantene mine, fått jenter først!(og så gutt, annenhver!) såå, tror vel litt at det blir jente kanskje:)

Jeg har jentefølelse, men har liksom sett for meg at første barn skulle bli jente siden tanken om å få barn dukka opp for en stund siden, så det kan hende denne ideen overskygger eventuelle signaler kroppen måtte sende etterhvert. Tenker jente hele tida nå hvertfall. Fødekartet sier gutt.

Ingen magefølelse enda i grunnen, men har kikket litt på jentenavn sånn mer eller mindre ubevisst når jeg tenker meg om. Men fødselskartet sier gutt i alle fall. Den magefølelsen kommer ikke skikkelig før etter ordinær ul her - da kjenner jeg om jeg "godtar" det de sier på kjønn eller ikke ;)

Jeg føler det er en jente.. kinesiske horoskop sier jente.. men det skal jo sies at jeg har en gutt fra før og har veldig lyst på en jente nå så det jeg føler er vel det jeg håper =)

Kinesisk fødselskart sier gutt, og i og med at svangerskapet mitt er helt likt førstemann som er gutt, så tror jeg det er en gutt i magen. når jeg var gravid med jenta var jeg kvalm og elendig, og det finst jeg ikke nå :)

Sist svangerskap fikk jeg tidlig følelse på gutt og kalenderen viste gutt. Og det stemte. Denne gangen har jeg veldig følelse for jente og kalenderen sier jente. Så blir spennende å se om den er riktig denne gangen også.

kalenderen sier gutt. magefølelsen er ikke helt helt sikker, men gutt?

Dette svangerskapet: Kinesisk fødselskart sier gutt, og jeg tror det er en gutt. (selv om jeg håper litt på jente ;-)) Forrige svangerskap: kinesisk fødselskart sa gutt, jeg trodde jente, det var en gutt :-)

kartet har stemt de to foregående svabgerskapene på meg...nKan ikke fatte at det stemmer så ofte, det er jo helt andre faktorer som teller inn!

Kartet sier gutt, jeg er ikke helt sikkert enn så lenge. "alle" som vet om det mener gutt :p

Sist gang visste jeg at det ble jente. Jeg bare visste det. Ut kom gulljenta!

"kartet" sier jente hos meg, men jeg har en sterk følelse på gutt. Med jenta vår, hadde jeg en utrolig sterk følelse på jente, helt fra den dagen jeg tok testen og det ble ei jente. Jeg har ikke en like sterk følelse denne gangen, men virker fryktelig fjernt at det er ei jente inni her, gutt derimot.

Magefølelse sier gutt. Magefølelsen sa gutt forrige gang også. Stemte det :-) Kart sier og gutt.

Magefølelsen sier jente, men sambo og kinesiskfødekart sier gutt! Blir spennende å se! =D

Jeg har følt jente helt siden begynnelsen.. Kartet sier også Jente..
Hadde vært praktisk med en jente med tanke på arv.. og bestevenninne vil ha en jente å kjøpe klær til ^^ haha.

Men sambo vil veldig gjerne ha gutt, som ellers er omringa av bare jenter i livet ^^

Jeg vet faktisk ikke om jeg vil vite det før barnet er ute! Vi ville og fikk vite det på forhånd sist!
men tenk den følelsen på fødestua når man får vite det da!!

Back
Topp