Gutt eller jente?

EngeLykke

Blir kjent med forumet
Vil dere vite om det blir gutt eller jente på ordinær UL ? Vi har bestemt oss for ikke å vite det før  fødsel:) Syntes det gjør det litt ekstra spennende denne gangen:) Kommer sikkert til å være super nysgjerrig når ultralyden nærmer seg....men vi får vente å se;)

Jeg MÅ vite! Mannen er mer fleksibel! Jeg har hele tiden følt gutt, men nå som jeg er 11 uker har jeg plutselig begynt å kaste opp, så kanskje er det jente alikevel!!!

Full forståelse for at man vil vente, men jeg kjenner meg så godt at det blir død og pine for meg å vente sååå lenge, hehe : )

Vi vil vite om det blir gutt eller jente ja. Hadde aldri klart
å vente helt til fødselen, men det må jo være kjempe spennende å
ikke vite!!

vi skal vite det.. Klarer på en måte å se mye mer for meg en baby når jeg vet hva det blir..:) Dessuten er det praktisk ift til utstyr og sånt....:)

Jeg skal vite det, fordi jeg tror det er en gutt. Jeg føler meg såå sikker så jeg må vite om jeg har rett, og da kan man planlegge navn og utstyr litt utfra det :)

Vi skal også vite det. Er for nysjerrig til å vente helt til fødselen.

Vi har snakket om å vente. Vi liker spenningen, og kommer uansett til å kjøpe litt nøytrale ting, siden dette er første og forhåpentligvis ikke siste.. Har begynt å strikke litt, også dette i nøytrale farger! Kommer uansett til å bli nok av ting som er kjønnsbestemt etter at gullet har kommet ut, ettersom vi begge har store familier som gleder seg veldig!

Vi vil vite:-) men dersom det ikke vises på ordinær ul, så blir vi ikke å ta en ul til bare for det nei :-)

Jeg hadde blitt gal hvis jeg ikke fikk vite.. men hvis de sier jente så skal vi på 3d ultralyd også fordi det er så mange som har fått vite at det er jente og så er det feil.. :)

Jeg vil vite det med engang det er mulig å se noe på UL!! :D Klarer ikke vente...og har heller ingen lyst til det. Pluss at vi må vite det her i huset for navndiskuusjonen kommer sikkert ikke til å være kort!!! Og det er ikke noe vits å ta to diskusjoner når vi egentlig bare trenger et navn.

Vi skal vite det så sant det går ann å se :) Synes fødselen og det første møte er spennende nok i seg selv :) Det å få vite kjønn er liksom en gulerot på veien for meg :)

Vi skal vite! Dette er første for oss begge, også for familiene våre. Hele prosessen, inkl. alle forandringer med både mor, far, tenkesett, og alle opplevelser på veien er helt nytt for oss så jeg tror det kan være nyttig for oss å ha NOE vi vet og kan forholde oss til. Dessuten innbiller jeg meg at man lettere kan etablere et forhold til barnet, for oss begge to, hvis vi vet om det blir en gutt eller jente.

Sånn var det for oss første gangen.. Fikk på en måte et sterkere forhold til barnet da vi kunne se for oss hva det var.. Dessuten er det praktisk ift til både utstyr og navnevalg.. Vi kommer til å bruke laaaang tid på å bli enig om navn, særlig guttenavn, så greit å bare ha et kjønn å forholde seg til i den situasjonen.. Er veldig sjeldent jeg hører at det kommer ut et annet kjønn enn det man har fått vite på forhånd, men vet likevel om et par stykker som har opplevd det..

Har bestilt UL til 26september, da er jeg nesten 15 uker, så da håååper jeg at vi får se hva som skjuler seg der.. Hvis ikke så skal vi på ordinær 23.okt! Håper at vi vertfall får sett hva som skjuler seg inni der enten første eller andre gang, for jeg klarer ikke å IKKE vite

Jeg ville egentlig ikke vite, og sambo vil veeeeldig gjerne vite. Men nå begynner jeg å helle litt mot å få vite likevel. Jeg holder på å dø av nysgjerrighet allerede, så hvis hun spør på ul, så får vi se hva vi svarer! :-D

Vi skal vite det. Vi ville det første gang også. Følte jeg fikk et helt annet forhold til babyen da, og vi ga den navn allerede i magen. Jeg hadde aldri klart å vente. Dessuten føler jeg at dette med fødsel er mer enn spennende nok som det er. Jeg bryr meg ikke så mye om hva som gjemmer seg, bare der er en baby da, men selv om vi hadde hatt en av hver, ville jeg nok fortsatt gjerne ha visst, hehe.. nyskjerrigheten lenge leve.. Og så er det noe med å glede seg og forberede seg.. sy lyseblått eller rosa liksom.. Vet ikke jeg.. Sånn er bare jeg da.. Men forstår godt de som syntes spenninga med å ikke vite er en flott del av det også.. :D

HAHA PLUSS: Glemte det helt jo.. men vi hadde ikke noe valg med mini da, han lå og skreva på hver eneste bidige ultralyd, og vi var på mange.. haha.. "Helloooouuu!! Jeg er gutt!! Ser dere!!" Får vi en like lite blyg unge denne gangen har vi vel heller ikke noe valg, blir jo minst like mange ul-er denne gangen.. Hahahah!! :D

På en måte hadde det vært fantastisk spennende å få en overraskelse! Meeen jeg er aaaaltfor nysgjerrig! To av mine nærmeste venninner har fått overraskelser, så jeg har fått følge den prosessen på nært hold, det får holde! Har dessuten en frøken som er MER enn ivrig på å finne navn, og da må hun vite om det er jente eller gutt :)

Back
Topp