Gutt eller Jente?

Jeg har en gutt fra før av så hadde jo vært koselig med jente:) Vi håper egentlig begge på det, men så lenge babyen er frisk blir vi happy :) Vi har opplevd en dramatisk fødsel, men som endte heldigvis godt til slutt. Så vi bryr oss egentlig bare om at babyen er frisk!

Jeg merker MYE mer til graviditeten nå enn i forrige svangerskap, så kanskje det er et tegn på at det er et annet kjønn nå? Er sinnsykt trøtt og sliten + blir fort kvalm og svimmel nesten hver gang jeg reiser meg. Kjenner meg nesten konstant ør:p er slitsom, men alle symtomer er velkomne. Håper bare jeg klarer å skjule det lengst mulig:)

Izabella skrev:
Jeg har sagt HUN siden jeg fant ut jeg var gravid igjen. Magefølelsen min sier at det er en jente, og sist sa den fra dag en at det var en gutt. Blir glad uansett hva det er da. Morro å få en jente så jeg har en av hver, men praktisk å få en gutt for da har jeg jo fortsatt masse klær og dill i blått ;)

Jeg har det nesten på samme måte. Sa HAN hele tiden fra FØR jeg ble gravid. Når jeg fant det ut har jeg ikke greid å si det!! Men føler jeg veldig lyst å si HUN.

Men drømte jo her om dagen at jeg fikk tvilinger, så kan jo være begge deleremoticon Da hadde jeg gått i golvet!!

Back
Topp