Gutt eller Jente?

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Hva tror dere at dere får?

Jeg har begynt å få en veldig følse på jente. Føler meg så anderledes fra sist gang, selv om det enda er tidlig å si. Men jeg orket ikke lukta av makrell i tomat når jeg var gravid med Dennis. Fikk masse brekninger å ble kjempe dårlig. Nå får jeg vann i munn bare tanken!! Er jo så godt!
Jeg har jo ikke spist det siden nesten. Hvertfall ikke hvert noe godt. Men rett føre jeg fant ut av at jeg var gravid fikk jeg et kjempe sug på at jeg bare MÅTTE ha det!! Og sånn har det hvert litt siden.

Så er det kanskje litt ønske tenking også. Men har veldig følsen av det.
Men jeg synes det hadde hvert praktisk om vi fikk en gutt til!

her blir det veldig spesielt uansett hva det blir...

jente: helt nytt og spennende siden jeg har to gutter fra før.
gutt: tenk om han ligner Samuel...det blir veldig spesielt...og tanken på at Sakarias også kan få en levende lillebror...han har jo en fra før, men han er i himmelen så det er ikke helt det samme. Dessuten har vi jo enormt mye klær og greier som Samuel ikke fikk brukt som bare venter på en annen liten gutt som kan bruke det.

Men følelse...først tenkte jeg jente, men nå tenker jeg gutt. Så holder meg til guttefølelsen jeg. Er veldig lik som jeg har vært de andre svangerskapene..kanskje hakket mindre kvalm faktisk..

Her har jeg veeeldig lyst på jente..vi har totalt fire gutter fra før:) Men på en annen side så er vi jo ganske flinke med gutter og det å ha badet for seg selv er ALDRI noe problemKanskje naturlig å ønske seg "begge deler" men det spiller igrunn ingen rolle:) 
baby er baby:))

Jeg legger ikke merke til at jeg er gravid, så det tenker jeg ikke på i forhold til forrige svangerskap.  Jeg håååper på gutt nå, så jente igjen neste gang :)

Jeg tror det er ei jente, har en følelse på det :) Men det hadde jo vært gøy med en gutt også da, en av hver! Men vi blir like glad uansett hva som skjuler seg inni der :)

Æ har absolutt ingen følelse på ka d blir...har hatt 2 heilt like svangerskap fra før,å har gutt å jente :) Litt klisje,men så læng babyn e frisk,så har ikke kjønn nåkka å sei

Jeg har defintivt en jentefølelse!

Nå er jeg fryktelig spent på hva det blir, for jeg føler meg ganske annerledes nå enn forrige gang. Merker for eksempel at jeg har begynt å få dilla på salte ting, forrige gang var det alt som var søtt. Men likevel trur jeg det blir jente. Det blir spennende

Har ingen følelse på hva det kan være.. men håper jo litt på en gutt siden jeg har 2 jenter fra før:) men tror det blir jente, kan nesten ikke se for meg noe annet ;-)

Jeg har litt sånn av-og-på følelse av at det erkjente, men mulig det bare er ønsketenkning:) jeg har en jente og tre gutter fra før ( en bor i himmelen), så det hadde nok vært gøy med en jente til;) vil liksom bruke alt jentetøyet en gang til. Dessuten tror jeg det hadde vært høy for datteren min å få en søster:)

Jeg viiiiil ha jente!!! Vil, vil, vil!!!! Vi har tre gutter her så ei jente hadde vært superdupert :)

Jeg har i flere år vært innstilt og overbevist om at vi får ei jente først, det er fordi det er så ufattelig mange jenter i begge våre familier. Resten er bare en sterk anelse, men man kan jo aldri vite ;)

Det sies jo også at sterk svangerskapskvalme og llitt oppkast kan type på jente, men jeg har ikke begynt med noe kvalme enda, bare en smule uggenhet av og til - så vi aner rett og slett ikke. Blir et sjokk hvis jordmor sier det blir gutt, for vi er sååå klar for ei jente <3
Men hvis vi skulle ta feil, så er gutten like velkommen altså :D Bare så det er sagt.

Me har ei jenta frå før, og si eg e super kvalm, og spyr så kanskje gutt då :p si eg ikkje va dårlig med hu.. men ken vett? blir spennande :):)

nitta skrev:
Jeg viiiiil ha jente!!! Vil, vil, vil!!!! Vi har tre gutter her så ei jente hadde vært superdupert :)

forstår veldig du vil ha jente da:D

Har to jenter fra før, så det hadde vært moro med en gutt denne gangen. Statistikken tilsier en jente til, men i familien er det en rekke eksempler på at det først har vært to av samme kjønn og så har tredjemann vært motsatt. Men det spiller jo ingen rolle.

Jeg aner ikke. Underbevisstheten håper og tror på enda en jente, men d er noe som sier meg at det nok er gutt, og d gjør ikke noe, for er baby klærene etter gutten om igjen :P delte følelser.

Jeg har jente og gutt fra før. Samboeren min har også jente. 
Og jeg tror det blir en jente til i familien. :) 
Selv om gutt hadde vært praktisk med tanke på at minstemann er gutt, og vi har mye guttetøy og utstyr liggende. Men siden jeg fikk gutt sist, hadde det vært kjekt med jente nå :)

Føler det kan være jente denne gangen. når jeg ventet guttene mine så håpet jeg på jente, men visste det kom til å bli gutt.
denne så føler jeg meg på en måte sikker på at det er jente... får vel se om noen måneder hva det blir:)

Har en følelse av at det blir gutt, tror jeg.. Sist trodde jeg det skulle bli jente, og det stemte.
Har tenkt at det kanskje hadde vært spennende å ikke vite hvilket kjønn det var før fødselen, men samboeren min vil gjerne vite det da. Det har jo noen ulemper å vente sånn med tanke på klær feks, men så hadde vi ganske nøytral klær til jenta vår, så sånn sett har vi vel endel klær uansett.

Jeg har sagt HUN siden jeg fant ut jeg var gravid igjen. Magefølelsen min sier at det er en jente, og sist sa den fra dag en at det var en gutt. Blir glad uansett hva det er da. Morro å få en jente så jeg har en av hver, men praktisk å få en gutt for da har jeg jo fortsatt masse klær og dill i blått ;)

Back
Topp