Gutt eller jente?

£ille£en

Forelsket i forumet
Va tror du det blir? Hva sier magefølelsen og fødselskartet?

Kinesiske kartet sier jente, men det har ikke stemt med de to andre.. Jeg hadde veldig guttefølelse de to første ukene jeg var gravid, nå har jeg jentefølelse.. Men jeg har jo en av hver, så det spiller ingen rolle egentlig! hihi! Du da??

Jeg håpe på jente! Har to aktive gutter fra før! ;))

Skjønner, sånn var jeg litt og med nr to. Håpet litt ekstra på jente da! Nå får man bare vente i spenning igjen!

Fødselskartet sier jente, men magefølelsen skifter fra dag til dag Må nok bare vente og se

Fødselskart: Jente

Magefølelse: Gutt

Bare 4 uker til vi finner ut av det emoticon

både kartet og magefølelsen sier gutt hos oss begge to her :) er egentlig helt sikkert, blir overasket om det er jente. kartet stemte sist også. 

Kartet sier jente
Magefölelsen sier oxo jente ...
Men umulig å si .. 

Vi får se i mars :)

Fødselskartet sier jente, og det gjør også magefølelsen:)
Sist sa fødselskartet gutt, og magefølelsen var også gutt, og det stemte:)
Vet ikke helt hva som er forskjellig fra sist, men det er NOE liksom;) Men tiden vil vise, kan jo ta grundig feil også:P Vi får se i mars:)

Er utålmodig!!! Hehe... Ville helst ha vite d i går... Er som en unge som venter på julegaver fra nissen!! ;)

Tipper jente, men kan liksågodt ver gutt. Har en aktiv gutt fra før så jeg hadde planlagt ei rolig jent. Hehe. Men er evig taknemlig for samme hvem d er så ligger der!

Magefølelsen sier gutt, mener å huske at kartet sier jente. :)

Kartet sier jente, og magefølelsen sier jente. I starten så føltes det som gutt, men dette er liksom borte nå av en merkelig grunn.. gleder meg til ord. ul :) Nysgjerrig :)

Du er ikke alene om det. Lurer på hvem som bor inni magen! Har ikke kjent,, hørt eller sett den lille! Er i uke 13 på mandag! :))

magefølelsen min sier jente, siden det kinesiske kartet sier det, har vært ekstremt dårlig hittil, er sugen på frukt og grønnsaker og generelt sunn mat..
Også er det vel noe med at det er to gutter i huset her fra før, så hadde jo vært artig med en jente også ;)

mamatina skrev:
magefølelsen min sier jente, siden det kinesiske kartet sier det, har vært ekstremt dårlig hittil, er sugen på frukt og grønnsaker og generelt sunn mat..
Også er det vel noe med at det er to gutter i huset her fra før, så hadde jo vært artig med en jente også ;)

Fødselskartet sier gutt, men jeg har følelse på jente ;)

Back
Topp