gutt eller jente?

Heidi10+12

Gift med forumet
hva håper dere det blir?
skjønner jo at begge kjønn er vekommne.. men det eer lov og ønske seg!!

her håper jeg på gutt.. har jente fra før så det hadde vært topp..
håpte litt på gutt sist også..

Håper jente siden jeg har gutt. Håpte gutt sist..

Håper overhodet på ingenting! Har en gutt fra før og det spiller ingen rolle for meg om jeg får gutt eller jente. Men jeg tror gutt. :)

Evens*mamma skrev:
Håper jente siden jeg har gutt. Håpte gutt sist..

Likt  her. Har alltid sagt at jeg ville ha en storebror og så en jente. Men blir det en gutt til så får jeg jo brukt alle de fine klærne igjen:)

Har to jenter fra før, og tror ganske sikkert dette også er ei jente;-D Har ikke noe øsnke om spesielt kjønn, men synes det er spennende!! Skal ikke vite det på UL heller, lar det forbli en hemmelighet frem til fødsel!!

Ønsker gutt siden vi har jente fra før og det hadde vært stas å få oppleve begge kjønn, også hadde det nok vært veldig stas for pappaen :)

Forrige gang ønsket jeg jente og fikk valget, så vi får se nå :D

Kunne tenkt meg en jente til siden da har vi alt,men en gutt er like velkommen 

Jeg tror gutt og sambo tror jente... Jeg håper på ett friskt barn :)

Det komer akkurat på det samme. Har jente fra før, og tenker at det hadde vært koselig med en av hver, men også at to søstre som er såpass tett i alder kan ha veldig mye glede av hverandre i oppveksten.
Av klær og utstyr har vi veldig mye som er kjønnsnøytralt, så det er lite behov for å skulle kjøpe særlig mye nyt, selv om det skulle bli gutt. Og litt shopping- og sying/strikking av mini-klær blir det nok uansett, det er jo så kooooselig!

Men har veldig sterk guttefølelse, da.

Back
Topp