Gutt eller jente?

*englefjes*

Forumet er livet
Her er magen [:)]
Fikk ikke vite kjønn på UL,så nå spør jeg dere kloke damer.
Er dette en gutte eller jentemage?
Er sånn ca 22 uker på vei nå og synes magen er større enn sist,men SF målet er faktisk det samme. Men den er høyere på et vis tror jeg...........

Takk [:)]
Håper din vokser snart også!

Jente[:D]

Ps. Plumbotesten stemte her..

” PLUMBO-TESTEN!
Tiss morgenurin i et glass og hell dette over i et glass/en kopp med 2 teskjeer med plumbo i (pulverform)
Gjør dette utendørs, det gasser og griser veldig mye!
Etter ca. en halv-times tid så forandrer fargen seg (på noen tar det kortere eller lengre tid)

Hvis fargen blir:
Rød/brun/svart så er det gutt.
Grønn/blå er jente."

ORIGINAL: *iris*

Jente[:D]

Ps. Plumbotesten stemte her..

” PLUMBO-TESTEN!
Tiss morgenurin i et glass og hell dette over i et glass/en kopp med 2 teskjeer med plumbo i (pulverform)
Gjør dette utendørs, det gasser og griser veldig mye!
Etter ca. en halv-times tid så forandrer fargen seg (på noen tar det kortere eller lengre tid)

Hvis fargen blir:
Rød/brun/svart så er det gutt.
Grønn/blå er jente."

Plumbotesten er tatt og den viste jente.
Har bestilt 3D UL,så gleder meg til å få en bekreftelse.

Det der er en jente ja![:D] Om du ikke hadde helt lik mage sist da ;) Svigerinnen min hadde SKIKKELIG gutte mage med begge to, og først kom det en gutt, og så ei lita jente :)

ORIGINAL: Moira

Det der er en jente ja![:D] Om du ikke hadde helt lik mage sist da ;) Svigerinnen min hadde SKIKKELIG gutte mage med begge to, og først kom det en gutt, og så ei lita jente :)

jeg har samme strutte guttemage som sist, men venter jente denne gangen[:)] men den var rundere i starten faktisk....hmm, men er jentemage på deg ja[;)]

Har aldri skjønt meg på det der.
Men nydlig mage har du i alle fall[:D]

jente mage[:D][:D] Nydelig mage har du ihvertfall[:D][:D][:D]

Back
Topp