gutt eller jente???

1rosa+1til?

Elsker forumet
hva sier det kinesiske fødselskartet at dere skal ha? eller hva sier magefølelsen?

hos meg sier det gutt (leste feil første gangen jeg så på den) men jeg føler det blir en jente:D hehe

ring testen sier gutt :D

her er linken : http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

Hos meg sier det gutt.. men sist sa det jente og ble gutt [8D]
Håper litt på enda en gutt jeg, blir samme årstid, så det hadde vi spart mye penger på[:)]

Ei jente er selvfølgelig like velkommen, klarer bare ikke helt å se det for meg [8D]

det står gutt. Sist sto det jente, men da kom det en gutt. Jeg håper litt på en jente for å balansere litt her i huset. Men hadde vært kjekt med gutt også, for da har vi jo alt klart som han kan arve.

Gutt, jeg tror det blir jente.

Gubben tar gjerne en gutt som han kan bygge lego med...[:D]

- Myth -

På meg sto det jente:) For meg er det litt for tidlig å få en magefølelse:) Jeg får en følelse når jeg ser hvordan formen blir:) Jeg har en gutt og ei jente fra før:) Med gutten var jeg igjen og ikke helt i form. Med jenta var jeg helt slått ut og møkkdårlig:) Men er også litt usikker på om jeg vil vite kjønnet denne gangen;)

Jente ifølge det kartet der.. Blitt spådd jente av Sol også, pluss at ringtesten sier jente..

Har igrunn lyst på gutt, for det har jeg fra før så det er så kjent ! Pluss at da har jeg omtrent alt babyen trenger !

Men ei jente hadde jo vært koselig, selvom det er vanskelig å se for seg, er så vant med gutt [8|]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Jente ifølge det kartet der.. Blitt spådd jente av Sol også, pluss at ringtesten sier jente..

Har igrunn lyst på gutt, for det har jeg fra før så det er så kjent ! Pluss at da har jeg omtrent alt babyen trenger !

Men ei jente hadde jo vært koselig, selvom det er vanskelig å se for seg, er så vant med gutt [8|]

Hvordan fungerer ringtesten???

Står jente. Forrige svangerskap sto det gutt, og det stemte. Hadde vært moro om det stemte denne gangen også.... :)

Hos meg står det gutt, det stod det sist også men da ble det jente. Håper egentlig på gutt denne gangen siden vi har jente fra får, men blir like glad om det er ei jente for da har jeg jo klær og utstyr fra før. [:)]

kartet viste gutt, og sol vil bli mamma sa også gutt[8D][8D] så vi får se[;)][;)]

Kartet sier jente pluss at jeg ble spådd jente... Men aner ikke. Alt er like velkomment!!! [:D]

Forrige gang viste det kinesiske fødselskartet jente, fikk gutt. Viser jente denne gangen også, så vi får nå se... Begge kjønn er selvsagt velkommen, men det hadde vært stas med en gutt til, kjenner jeg [:)]

kinesisk sier jente, jeg tror selv det er ei jente, ring testen sier jente....
men gutt er like velkommen [:)][:)]

Ville ikke satset penger på dette kartet altså...
Stod at begge mine gutter skulle bli jenter og det samme denne gangen.
Tørr jeg tippe en gutt til??[:D][:D]

Både det kinesiske fødselskartet og ringtesten sier jente. Jeg føler kanskje mest gutt[:D]

Sist viser kartet gutt, og det ble gutt. Nå står det jente. Blir spennende å se [:D]

føler d blir gutt jeg, akkuratt nå:)

Back
Topp