Gutt eller jente? Kvalme

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Dere som har både gutt og jente fra før,var dere mer kvalm med det ene kjønn enn det andre?
 
Har hørt at man er mye kvalm viss man venter jente .. Men det er nok veldig tilfeldig ;) jeg er mye kvalm , og hadde ikke hatt noe imot ei lita jente :)
 
Jeg var ikke kvalm med jenta mi, men er nå ganske kvalm, 4. uken nå og blir verre.. Tenker derfor at det kan være gutt da, men de fleste jeg har snakket med har vært mest kvalm med jenten, så da er det isåfall en veldig jentete jente i magen ;) første er litt guttejente ;)
 
Var ikke kvalm en dag med førstemann! Det ble en gutt! Denne gangen har eg vert skikkelig uggen i starten! Så Spent på ka som gjemmer seg!
 
Jeg var mye mer kvalm med gutten enn med jenten :)
 
Jeg har vært kvalm i en ukes tid, men nå i begynnelsen av uke 9 har kvalmen sluppet taket.
Dersom jeg er som de andre damene i familien, så tyder det på gutt. Blir spennende å se hva det blir :)
 
Når jeg venta guttungen hadde jeg kunn kvalme i 1 uke :) og ingen andre symptomer.

nå har jeg alt, trøtthet, kvalme, spiser som en ku osv osv... det må være jente ! ;) hehe
 
Var kjempe kvalm med datteren min. Varte omtrent ut hele svangerskapet. Likevel klarte jeg gå opp 23 kg. Ja, ikke spør. Med datteren var det intenst på morgenen og de første timene jeg var våken. så gikk det bedre etter hvert.

Nå med gutten har jeg hatt ekstremkvalme og rast ned 14 kg. Fortsatt kvalm og kaster opp på morgenen. Noen dager vedvarer det utover dagen. Kaster opp mer eller bare går uggen. Det er ikke bare bare. Vært dårligere med gutten. Men bekkenet er helt fint enn så lenge da :p 21 uker.
Men datteren klarte jeg nesten ikke gå. Hadde så bekken problemer.
 
Jeg er en del plaget med kvalme og oppkast, så spent på hva som skjuler seg i magen <3
 
Sliter selv med ekstrem kvalme og mye oppkast! Er kjempespent på kva den vesle babyen i magen er :D <3
 
Back
Topp