Gutt eller jente i magen?

  • Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Det er tidlig i svangerskapet enda, men mange har kanskje likevel en magefølelse når de tenker på mageboeren sin. Tiden vil uansett vise om mistanken blir bekreftet eller om man får seg en overraskelse! :)
Tror du det er gutt eller jente inni magen? Hva får deg til å tro det ene eller det andre?
 
Med første bare viste jeg at det var en jente, hadde bare den følelsen. Samme med nr 2, bare viste at det var en gutt. Denne gangen vet jeg ikke enda, har lyst å si jente, men er litt i tvil
 
Har egentlig en følelse på begge deler[emoji85] Men kanskje mest på at det er en jente[emoji4] Blir spennende og se når den tid kommer! For jeg er ganske sikker på at vi vil vite det før fødsel[emoji1]
 
Jeg føler veldig på jente [emoji4] Dette sv.skapet er helt «forferdelig» med ekstrem kvalme og diverse andre lidelser..

Med guttene var det smertefritt [emoji847][emoji847]

Håper på ei litta tulle, så vi får litt utligning i huset her.. 4 gutter mot meg går ikke akkurat til mitt favør når det er noe [emoji23][emoji23] Alle gutta mot mamma er super ukult [emoji1][emoji1][emoji1]
 
Vi har to jenter fra før av, så hadde vært gøy med en gutt. Men jeg tror det blir ei jente til [emoji173]️
 
Magefølelsen sier gutt, men alltid villet ha jente så drømmer om det og... :D
 
Jeg har alltid ønsker meg 2 jenter, men siden vi bare er jenter i familien, så har jeg vært så sikker på at det er jeg som får gutt. Forrige svangerskap var jeg 99,9% sikker på en gutt, brukte all tid på å prøve å finne guttenavn, men ble en jente. Denne gangen er jeg også sikker på at der blir en gutt, men vi får se da[emoji85] Uansett kjønn så er barnet like velkommen[emoji173]️
 
Jeg tror nok det blir gutt. Mulig jeg håper det også siden jeg allerede har gutt og det er liksom det jeg kan [emoji23]
 
Jeg var helt skråsikker på gutt sist gang, noe det også ble [emoji173]️[emoji4] men denne gangen er jeg usikker, kanskje det er en jente [emoji5]
 
Tror det er gutt nå siden jeg var mye dårligere sist da jeg fikk jente.
 
Tipper på gutt, men tror kanskje det er jente.[emoji38] føler meg dårligere nå enn sist og da ble det jente. Blir spennende å se eventuelle forskjeller og likheter utover svangerskapet. Tror ikke vi vil vite før fødsel, gøy med litt spenning![emoji4]
 
Magefølelsen sier jente, men det skifter avogtil. Men kjenner mest på jente. Kan hende det er for at jeg vil at lille jenta mi skal få en søster siden hun har to brødre fra før[emoji6] Så hadde jo vært kjekt med en jente til[emoji846] Men gutt er like velkomment[emoji173]️ Viktigst er at barnet et friskt[emoji4]
 
Både jeg og sambo tenker at det blir en gutt. Vi bryr oss egentlig ikke så mye hvilket kjønn det er, sålenge vi får en god og frisk baby i september :Heartred Men vi ønsker å vite kjønn med en gang det er mulig, ja ;)
 
Sist gang var jeg nesten 100% sikker på jente, og det sa også kinesisk fødselskart, men det fikk jeg aldri vite, for jeg mistet i uke 9 :(

Denne gangen tror jeg egentlig at det er gutt, og det er kinesisk fødselskart enig i... Så det blir spennende å se :D
 
Hvor annerledes er guttesvangerskap fra jentesvangerskap for dere?:) (Dere som har erfaring med begge deler altså:p )
 
Tipper på gutt, men tror kanskje det er jente.[emoji38] føler meg dårligere nå enn sist og da ble det jente. Blir spennende å se eventuelle forskjeller og likheter utover svangerskapet. Tror ikke vi vil vite før fødsel, gøy med litt spenning![emoji4]

Vi visste ikke kjønnet sist, og ønsker ikke å vite nå heller. Den spenningen er helt magisk!
Visste kjønnet på de 2’første, men den følelsen jeg lå med sist, å ikke visste, det var helt spesielt!
 
Vi visste ikke kjønnet sist, og ønsker ikke å vite nå heller. Den spenningen er helt magisk!
Visste kjønnet på de 2’første, men den følelsen jeg lå med sist, å ikke visste, det var helt spesielt!
Ja det er så gøy!!!
 
Jeg håper litt på gutt, mens mannen synes det hadde vært gøy med jente. Spiller selvfølgelig ingen rolle hva det blir :happy: Har ingen som helst magefølelse.
 
Back
Topp