Gutt eller jente? Hva sier magefølelsen?

Jeg har fått motsatt av magefølelse hver gang, så siden magefølelsen sier jente blir det nok gutt :knegg: Men det er det samme for meg, så lenge han/hun er frisk og glad :)

Vet ikke om jeg har en magefølelse. Om jeg skulle sagt noe, hadde jeg sagt jente. Men ser for meg at det er fordi jeg ønsker meg en jente denne gangen. Hadde ingen magefølelse sist heller egentlig, så blir veldig spennende å se hva det blir!

Jeg har ny magefølelse! Gutt! Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm en eneste dag, denne gangen er jeg kvalm, så da tipper jeg gutt ;) blir spennende å se hva som kommer i juli ❤

aner ikke, føler litt på begge?! twins?! nei vet ikke.. er jentedominert familie og ble stor stas når det kom en gutt her som nr to.

Jeg har ikke peiling! Hadde ikke det forrige gang heller, da drømte jeg flere ganger at det ble en katt! Det ble ikke det alstå hehe, en fantastisk nydelig gutt! Men mannen ønsker seg fortsatt veeeeldig ei jente, så får håpe det for hans del da! Jeg er strålende fornøyd med begge deler <3

Jeg tror jeg heller mest mot jente. Men Velkommen uansett hvem det måtte Være

Det er for tidlig og si, men kunne likt og vist myter om det. Er det noen som har tenkt å ikke vite hvilket kjønn det er før fødsel?;)

Æ aaane ikkje ka d kan være. Har 2 jente fra før. Å hadde denna babyen hatt samme far som dæm så hadde æ nok trudd d va ei jjenta. Før jo fleir man har av samme kjønn, jo større e vel dansynligheta før at d e d man får ijænn. Men nu e farn en anna. Å i hannes familie e d mæst gutta. Men om alt går bra å babyen e fresk, så e vi førnøyd.
Vi får jo uansett vite på oul. Før vi vil ikkje vente, sån æ gjor me di forrige.

Back
Topp