Gutt eller jente? Hva sier magefølelsen?

-B-

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Gutt eller jente? Hva sier magefølelsen?
Jeg har jente fra før, men har ikke like store pupper som sist så har en følelse av at dette kan være en gutt!

Gutt :) har 2 jenter fra før :)

Jente. Mest for at jeg tror gubbis bare kan å lage jenter ;) men også for at svangerskapet så langt er likt det tuppa.

Litt usikker. Tenker litt jente men vet ikke om det er fordi jeg ønsker en jente også eller om magefølelsen sier det. Med førstemann sa magefølelsen gutt og det stemte så blir spennende å se. Er kun 6 uker så kanskje magefølelsen blir sterkere om noen uker

Har lyst å si jente, men vet ikke om det er fordi jeg har litt ekstra lyst at det blir det :P

Tror det er en gutt, har aldri sett for meg at jeg skulle få noe annet enn en gutt, så klarer ikke tenke annet nå heller. :D Blir spennende å se om jeg har rett eller ikke.

Samme her! Også 2 jenter fra før. Opplever du at dette svangerskapet er ulikt dem to andre?:)

Nei.. hehe.. med jentene var det to vidt forskjellige mtp en med hyperemesis og nr 2 ikke kvalm. Hehe..
Har heller bare noe med magefølelsen og gjøre :p

Jente, men det er sikkert fordi nr 1 er jente. Og Mamma og min store søster har bare fått jenter :p hadde blitt ganske overrasket om det er en gutt. Men koselig uansett hva :)

Jeg har egentlig ikke noe magefølelse, men vi har to gutter fra før og jeg klarer ikke helt å forestille meg at vi kan lage nie annet :-p Svangerskapet er imidlertid veldig ulikt denne gangen, men jeg vet ikke om jeg tror det har så mye å si :-)

Jeg tror gutt. Har gutt fra før, føler bare på meg at jeg kommer til å være guttemamma :)

Magefølelsen sier ikke så mye egentlig. Håper litt på en liten jente, men har to gutter fra før så blir ikke sjokkert hvis den tredje følger flokken ♡ begge kjønn blir tatt god imot iallefall ♡

En av hver! :P hehe.. Nei jente kanskje? Blir spennende å se i Juli/August ;)

Har veldig lyst på jente. Har ingen magefølelse enda. Kommer sikkert når jeg kjenner spark/ magen viser :)

Jeg har to veldig ulike svangerskap bak meg og fikk da en gutt og en jente.

Denne gangen er det en blandings av de to forrige! Så hva som kommer nå- er det umulig å si:-)

Back
Topp