gutt eller jente følelse

kosemor

Glad i forumet
jeg trodde i starten at det var gutt jeg bærer på ,men nå den siste tiden tror jeg bare mer og mer at det er ei lita prinsesse i magen... blir spennende å se om det blir to prinsesser på oss

Vet ikke helt hva jeg føler, føle vel mest jente :) det tror jeg mannen min også gjør. Blir glad uansett :)

Jeg har hatt en skikkelig sterk følelse av at det er ei lita jente, og det har alle rundt meg også gjettet, uavhengig av hverandre. Det har jo ikke noe å si, men tror jeg blir litt overrasket om det skulle være en gutt der inne :)

Jeg er veldig sikker på jente, og det er mannen også! Blir spennende å se om det stemmer:)

Har gutte følelse. Ser bare for meg liten baby gutt i blå klær. Har til og med laget meg ønskeliste med fine fine blå babyklær på ellos (ja man finner på mye rart når formen er dårlig og man sitter på sofan i timesvis ;) )

Siden jeg har litt andre "plager" denne gangen, så har jeg en liten følelse av jente..

har en liten guttefølelse :) men vet ikke om det er fordi vi har jente fra føra :P samme hva det blir :D

Jeg har alltid trodd at jeg skulle få jente først men har en guttefølelse da. :) Mannen har ingen følelse den ene eller andre veien! :p

Jente følelse :)

Jeg har alltid tenkt at vår førstefødte ville bli en gutt, og sitter fortsatt med den følelsen. I tillegg så "henger" magen litt (altså magen er ikke så høy) så det ser ut som en guttemage. Men det skal sies; jeg har også hatt en følelse av at det er tvillinger inni der, i såfall en gutt og en jente...haha... Så man skal ta de følelsene mine med en klype salt! Blir uansett glad jeg- og har såvidt begynt å glede meg til oul 19.april... :)

Jeg har siden positiv gradivitetstest følt at det er en gutt der inni :) Og forrige uke fikk jeg konstatert at det faktisk er en liten gutt :D tissefant på 3mm! haha helt utrolig :D

Jeg har følelsen av gutt,men håper litt på jente:) Mst Pga det er så mye gutter i familien. Men ønsker oss begge deler,så jeg gleder meg egentlig bare til å vite om det blir rosa eller blått på shopping fronten:)

Vet ikke :D håper det er en av hver hehe

Jeg er sikker på at det er gutt denne fangen! Men blir like glad om det skulle vise seg å være en prinsesse inni der :)

Gangen*

Back
Topp