Gutt eller jente? ✨

EnDrøm25

2020 ♡ 2021
Novemberbarna 2021
Har du fått en følelse av at du venter gutt, eller jente?

Oppdater gjerne underveis frem til du får det bekreftet :Heartred

Foreløpig tror jeg gutt. Vet ikke hvorfor, bare har en følelse. Men, kan hende jeg endrer mening når symptomene blir mer fremtredende :dummy:

Tror det er gutt pga kinesisk fødekart (stemte sist), men vi skal ikke vite kjønn denne omgangen, så blir lang tid for bekreftelse :hilarious:

Ingen tanker rundt kjønn enda. Føler fortsatt det er så tidlig. Jeg stiller meg også ganske nøytral til hva jeg ønsker at det er :happy: Men mannen vil veldig gjerne ha en gutt, og hadde hørt alle slags teorier om hvordan øke sjansen for å få gutt :laughing002:laughing002 Så her ble det en del tilrettelegging rundt eggløsning for å lykkes i å få en gutt. Vi får se om det virket :laughing002

I følge kinesisk fødselskart blir det gutt. Stemte med forrige to som også er gutt. Samtidig så har jeg en tanke om at det kan bli jente da vi hadde samleie mange dager før eggløsning. Jentespermiene lever jo lengre enn guttespermiene og kan vente lenger på egget :dummy1:Hadde ikke trodd jeg kunne bli gravid denne mnd faktisk!

Sjekket det kinesiske fødselskartet selv nå og ut ifra den skal vi få jente :D Ser det stemte med forrige og gangen før det :hilarious:

Back
Topp