Gutt el. jente?

Tror: Tror det blir gutt denne gangen også
Kinesisk fødselskart: Gutt
Chinese gender predictor: Jente
Oul:

Blir spennende og se, stemte med 1 av 2 sist :p

Ut i fra de ble det gutt på den første, jente på den andre.

Mannen min er en av to brødre, og jeg er en av tre søstre, så det blir spennende.

Tror: Jeg har 3 jenter og tror det blir jente denne gangen også
Kinesisk fødselskart: Gutt
Chinese gender predictor: gutt
Oul:

Disse kinesiske fødselskartene har stemt bare på 1 av 3 barn så har ikke helt trua :D

Tror: har faktisk ingen aning, hadde ingen følelse sist gang heller, da ble det gutt (også ifølge de kinesiske kartene)

Kinesiske kart: jente på begge

Har ingen preferanser innenfor kjønn, men det blir veldig spennende å se:)

Tror: jente
Fordi: langt opphold mellom sex og eggløsning, og jentecellene pleier å være de som varer lengst. Slik var det også med de to forrige.

Kinesisk fødselskart sier gutt. På begge de forrige sa det jente, og det ble jente.

Tror: skifter mening annenhver dag enda, må komme litt lenger før jeg får en sterkere følelse på kjønn :)

Kinesisk fødselskart: gutt og jente (bv sin var riktig sist, det andre var feil)

Oul: skal mest sannsynlig ikke vite kjønn, så må vente i spenning i ni måneder til :)

Last edited:
Tror kineserne er på bærtur her da det er opp til fars svømmere om det blir jente eller gutt.

Har to jenter fra før, så regner med at det blir en jente til egentlig.

Tror: gutt denne gangen.
Kinesisk fødekart: jente
Chinese gender predictor: gutt
:-)

Tror: aner ikke!

Ble gutt på begge de to kartene :)

Tror kansje det er en jenteBegge kartene viser jente. Har 1 gutt fra førhåper litt på at jenta er der inni

Fødekartet har våre korrekt på alle mine fødsler så vil tro det stemme denne gangen også ;) nå sier karte jente å selv har eg følelsen på at det blir en jente til ;)

Fikk gutt på begge. Hadde guttefølelse med det samme, men nå har jeg ingen følelse på kjønn. Skal ikke vite på UL, så vi får vente i spenning:)

Tror: Har ikke noen anelse. Sist trodde jeg gutt fram til OUL, men det var jente. :)

Begge testene sier jente denne gangen også. Det kinesiske fødselskartet stemte sist gang. ;)

Gutt på den første (men den tok feil sist, sa jente men fikk gutt)
Og den andre sier jeg fikk gutt på sønnen min (og det stemmer jo)
Også påstår den at jeg får jente nå :-P
Men den påstår at jeg var 28 år når jeg ble befruktet, men jeg er 27 :-O

Den siste testen viste feil alder på meg også...

Gutt på den første (men den tok feil sist, sa jente men fikk gutt)
Og den andre sier jeg fikk gutt på sønnen min (og det stemmer jo)
Også påstår den at jeg får jente nå :p
Men den påstår at jeg var 28 år når jeg ble befruktet, men jeg er 27 :-O
Den siste testen viste feil alder på meg også...
Sniker litt fra august ;-) Den viser et år eldre, for det er lunar året, lunar år er litt mer enn vanligt år :-)

Back
Topp