Gutt 10 år, hjelp!

Mamma til A&A

Første møte med forumet
Hei.

Vi har en nydelig gutt på 10 år. Hele oppveksten hans var han en glad og fornøyd gutt. Så glad i å hjelpe til og hadde mange venner. Han har alltid hatt det veldig stabilt rundt seg. Når han var 4,5 år ble han storebror til en lillesøster og det var han veldig fornøyd med. Når han begynte på skolen merket vi små endinger,men ikke før i tredje klasse og spesielt det siste året nå. Han er så sint, han er nesten ikke med venner lengre, han skal ikke være med på noe idrett, han plager vettet av søsteren,de krangler hele tiden,han krangler med hele familien,kverulerer,nekter,sier nei uansett hva vi sier,og han skal ingenting,har dårlig selvtillit og føler ingen forstår han. Dette er er utrolig frustrerende og sikker veldig frustrerende for han og. Er dette vanlig eller burde vi snakke med noen? Har snakket med både lærer og helsesøster men de har ikke så mye å komme med. Jeg tror det er værst hjemme.
 
Kan være bare en periode? Ellers hadde jeg tatt kontakt med fastlegen, og bedt om henvisning på bup, bare for å utelukke evt andre ting.
 
Vi har også en sånn, men hos ham skyldes det trolig mobbingen han har vært utsatt for er jeg redd for
 
Back
Topp