M mysill Betatt av forumet 19 Jun 2008 #1 SÅ BABY SYK!!!! Alle blir jo gravide nå i mai/juni ser det ut som... hehe!
S Sola1979 Elsker forumet 19 Jun 2008 #3 Oioioi, nå trudde jeg du skulle si du var gravid... [:D] Men, ja jeg er helt enig!!! Jeg og!!!
M mysill Betatt av forumet 19 Jun 2008 #4 ORIGINAL: Sola1979 Oioioi, nå trudde jeg du skulle si du var gravid... [:D] Men, ja jeg er helt enig!!! Jeg og!!! tenkte ikke over det selv før jeg leste overskrifta nå...hihi... kan vel kanskje tro det var noe annet jeg hadde tenkt å si ja...hihi
ORIGINAL: Sola1979 Oioioi, nå trudde jeg du skulle si du var gravid... [:D] Men, ja jeg er helt enig!!! Jeg og!!! tenkte ikke over det selv før jeg leste overskrifta nå...hihi... kan vel kanskje tro det var noe annet jeg hadde tenkt å si ja...hihi
N Nøsste Gift med forumet 19 Jun 2008 #5 ORIGINAL: Sola1979 Oioioi, nå trudde jeg du skulle si du var gravid... [:D] Men, ja jeg er helt enig!!! Jeg og!!!
ORIGINAL: Sola1979 Oioioi, nå trudde jeg du skulle si du var gravid... [:D] Men, ja jeg er helt enig!!! Jeg og!!!