Guria

*Carrie*

Forelsket i forumet
Har du testet igjen? Ser du fikk svakt positivt i går, så spennende!!!
Vi har bestemt oss for å vente til fredag med å teste. Jeg skal bort med jobben noen dager, og vil være sammen når vi tester. Fredag er testedag, så får bare vente til da. Akkurat nå synes jeg at jeg kjenner så lite, så er ikke så optimistisk...

Testet igjen i dag ja, var spent på om det ville bli en sterkere strek eller ingen strek, men den ble akkurat lik den jeg fikk i går. Så da tør jeg ikke glede meg over noe som helst enda. Er slike enkle strips jeg bruker nå. På torsdag blir det cb digital [:)]

Masse lykke til, Guria. [:)]
Håper på en sterk positiv test på torsdag.

ORIGINAL: * Bobbo *

Lykke til Guria, husk det tar 48 timer for HCG til å doble seg, så det kan være at du testet en dag for tidlig til å se en sterkere strek i dag, krysser fingrene for deg og håper at spiren sitter der den skal i 8 mnd til. Men i morgen burde steken være mørkere.

Oioioioi....masse lykke til, håper du er heldigere enn meg...[;)]
Satser på pos test på deg nå=))[:)]

ORIGINAL: twinanne

Lykke til Guria, husk det tar 48 timer for HCG til å doble seg, så det kan være at du testet en dag for tidlig til å se en sterkere strek i dag, krysser fingrene for deg og håper at spiren sitter der den skal i 8 mnd til. Men i morgen burde steken være mørkere.

Der hadde du rett gitt! Den ble mørkere i dag, fortsatt ikke like mørk som kontrollstreken, men den vises betraktelig bedre enn testene fra søndag og mandag. Nå merker vi at vi er litt mer gira. Men klarer fortsatt ikke å tro at det kan være mulig.. [;)]

Oioioi så spennande[:D]

Lover bra dette[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: Guria

Der hadde du rett gitt! Den ble mørkere i dag, fortsatt ikke like mørk som kontrollstreken, men den vises betraktelig bedre enn testene fra søndag og mandag. Nå merker vi at vi er litt mer gira. Men klarer fortsatt ikke å tro at det kan være mulig.. [;)]

Jeg tror du er i boks jeg nå, lykke til snuppa tipper at du kommer til å legge på deg endel i løpet av 8 mnd nå, he he..... 

ORIGINAL: Guria

Jeg tror du er i boks jeg nå, lykke til snuppa tipper at du kommer til å legge på deg endel i løpet av 8 mnd nå, he he..... 

Da er vi to!! [:D] Men, må ta den cb digital føler jeg. Mannen min vil så gjerne at jeg skal ta den i morgen, det blir da en dag før testedag. Om den viser positiv, da kan det vel ikke være tvil lenger? [8|]

Dette lover jo veldig bra da Guria. Håper vi får se bilde av den digitale [:D]

ORIGINAL: babyT?

Dette lover jo veldig bra da Guria. Håper vi får se bilde av den digitale [:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Krysser fingrene for en sterk strek neste gang[:D][:D]

Back
Topp