Guria

Det var du som var der ja, hvordan hadde du det. Blåste det mye?

Så koselig å bli husket på!! [:D] Jeg hadde en strålende påske på Sola. Været var noe varierende, de første dagene var det ikke noe særlig, men ble jo det flotte været på påskeaften (og bursdagen min!). Fikk sett Solastranda, var et par ganger på stranden og påskeaften grillet vi pølser der [:)] Må være deilig å bo slik, så nært havet..

Hvordan hadde du det hjemme på Sola da babyT? Var det godt å være der og kanskje ikke så godt å reise der i fra? Var et hyggelig nabolag der i Øygardsbakken og omkring. Gikk tur og så på alle de flotte husene [:)]

ORIGINAL: Guria

Så koselig å bli husket på!! [:D] Jeg hadde en strålende påske på Sola. Været var noe varierende, de første dagene var det ikke noe særlig, men ble jo det flotte været på påskeaften (og bursdagen min!). Fikk sett Solastranda, var et par ganger på stranden og påskeaften grillet vi pølser der [:)] Må være deilig å bo slik, så nært havet..

Hvordan hadde du det hjemme på Sola da babyT? Var det godt å være der og kanskje ikke så godt å reise der i fra? Var et hyggelig nabolag der i Øygardsbakken og omkring. Gikk tur og så på alle de flotte husene [:)]

Høres ut som en fin ferie. Er jo flott på Solastranda da [:)]

Hadde en fin ferie hjemme, ja. Hadde fint vær nesten hele tida jeg da. Første helga dro vi til Sirdalen, og jeg fikk nyte livet i solveggen med ei god bok [:)] Var så hjemme et par dager før vi dro til Lyngdal. Der hadde vi et par dager med vind, en dag med pøsregn, ellers sol [:)]

Øygardsbakken, ja... Der var det ingenting da jeg vokste opp. Bare et stort jorde hvor det gikk sauer på beite. Store deler at det som er rundt der (særlig rundt Rimi) er kommet bare de siste to-tre årene.  Masse nytt bare siden jul...

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp