Guria og Nathaniel

babyT

Forumet er livet
Ser dere rett som det er er logga på samtidig. Vet ikke hvordan det er hjemme hos dere, men jeg ser dere for meg på hver sin sofa med hver sin bærbare på fanget. "Hva skal vi gjøre nå kjære?" "Tja... Kanskje en tur på BV?"

Synes det er fint at dere er her inne begge to [:)]

HA HA HA! Der tok du oss på senga!! Sitter i hver vår sofa med hver vår pc. "Tro om det har hendt noe nytt på bv?" Så må vi begge gå og sjekke [:D]

Så rart det enn måtte høres ut, så er dere her "inne" mine venner! Må jo høre hvordan alle har det og hvordan det går i prosessen til alle [;)]

ORIGINAL: Guria

HA HA HA! Der tok du oss på senga!! Sitter i hver vår sofa med hver vår pc. "Tro om det har hendt noe nytt på bv?" Så må vi begge gå og sjekke [:D]

Så rart det enn måtte høres ut, så er dere her "inne" mine venner! Må jo høre hvordan alle har det og hvordan det går i prosessen til alle [;)]

I'm good!

Er enig med deg, er blitt veldig glad i alle jentene (og mannen [;)]) her inne, og er spent på hvordan det går med dere alle [:)]

Hehehe... Du BabyT du aner ikke hvor truffet vi følte oss her.....[:D] 

Jeg har ikke skrevet så mye her inne - men jeg har fulgt med og det har hjulpet meg å se på det som dere har gått gjennom - og jeg må bare si TUSEN TAKK!!!![:D]

ORIGINAL: Nathaniel

Hehehe... Du BabyT du aner ikke hvor truffet vi følte oss her.....[:D] 

Jeg har ikke skrevet så mye her inne - men jeg har fulgt med og det har hjulpet meg å se på det som dere har gått gjennom - og jeg må bare si TUSEN TAKK!!!![:D]

Er det nå jeg skal be dere snu dere? Så står jeg på utsiden av vinduet og vinker [;)]

Synes det er fint at dere er her begge to, og grunnen til at jeg kanskje tok dere på kornet er vel at det hender jo her i huset også at vi sitter slik med hver vår PC. Bare at han holder seg mest på flick da (foto-forum).

Så bra at du føler det er nyttig å henge her inne med oss kaklehøner. Sikkert mye du har lært her kan jeg tenke meg, ja [:)]

Back
Topp