Guria og Nathanael

babyT

Forumet er livet
Prøv å gjette hva mannen gjør nå da?

[:D] Hihi, han har vært mye her inne og sniklest den siste tiden, så nå holder han på å lage sin egen profil [:D] Så da er dere ikke alene om å sitte i hver sin sofa med bærbare pc-er og lese på babyverden [;)]

Så bra, koselig med flere menn her inne. [:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Ha ha, min mann spurte isted om det bare var kvinner her. Jeg, neida noen menn også . [:)]

Skal ikke se bort fra at han kommer imorgen etter jm [:)]

Nathaniel? Du er ikke skremt av alle kvinnene her inne?

babyT korr koselig !! Har vært på Hamar i helgen - så jeg har noen tråder å se gjennom...... [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Dunn

Ha ha, min mann spurte isted om det bare var kvinner her. Jeg, neida noen menn også . [:)]

Skal ikke se bort fra at han kommer imorgen etter jm [:)]

Nathaniel? Du er ikke skremt av alle kvinnene her inne?

Hehehe, foreløpig går det fint

ORIGINAL: babyT

[:D] Hihi, han har vært mye her inne og sniklest den siste tiden, så nå holder han på å lage sin egen profil [:D] Så da er dere ikke alene om å sitte i hver sin sofa med bærbare pc-er og lese på babyverden [;)]

Hihi, jeg ser det for meg. Her sitter vi i hver vår landsdel med hver våre pc-er og oppdaterer oss på bv. Blir hyggelig å bli bedre kjent med Froskus da! Kjempe flott at han har blitt med han og [:D][:D][:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: Guria

ORIGINAL: babyT

Hihi, jeg ser det for meg. Her sitter vi i hver vår landsdel med hver våre pc-er og oppdaterer oss på bv. Blir hyggelig å bli bedre kjent med Froskus da! Kjempe flott at han har blitt med han og [:D][:D][:D]

Akkurat nå skal vel egentlig Froskus være på jobb, så ser hverandre ikke nå. Hmmm... Tydeligvis ikke så travelt å være flygeleder på Banak [;)]

Back
Topp