guri...spist riskrem

Fint_Lite

Elsker forumet

Sånn man kjøper ferdig fra frysedisken...Var jo super godt der å da, men etterpå går jeg nå bare å raper, greit nok det..men de smaker riskrem. *urk* Kjenner jeg blir kvalm av denne smaken som stadig kommer nå. Har spist litt kiwi, banan og apelsin etterpå i håp om å få ny smak på rapen...hehe. Men neida!

Bare kid'n får sovnet nå så skal jeg hente cola boksen min. Men han har ingen plan om å sovne høres et ut som

Uff da:/ Kjipt å gå sånn å rape på en smak man føler man er ferdig med. Håper den cola boksen hjalp!:)

Selv fant jeg nettopp ut at jeg har nesten bare spist fisk idag! Men ikke hatt problemer med raping sålangt idag:) Burde vel egentlig rapt litt tran, men neida:P

Uff da:/ Kjipt å gå sånn å rape på en smak man føler man er ferdig med. Håper den cola boksen hjalp!:)

Selv fant jeg nettopp ut at jeg har nesten bare spist fisk idag! Men ikke hatt problemer med raping sålangt idag:) Burde vel egentlig rapt litt tran, men neida:P

Å ja...den colaboksen gjorde susen den!! Bedre med cola rap...hehehe

Men riskrem er dritgodt!!! Må spise mer av det, men huske på å ha en colaboks på lur..hihi

Å ja...den colaboksen gjorde susen den!! Bedre med cola rap...hehehe

Men riskrem er dritgodt!!! Må spise mer av det, men huske på å ha en colaboks på lur..hihi

Back
Topp