Guri meg så mange gleder i hverdagen

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Jeg får av den lille gutten min. Han er blitt så stor og sier og gjør så mye rart hele tiden[:D]

Han var på butikken med mormoren idag,så hadde han funnet 2 kjærligheter og sier til mormor" En til Adrian og en til mamma" Så når han kom hjem fikk jeg en kjærlighet og han hadde ventet med sin for det var vist veldig viktig at vi spiste de sammen. Han får nesten aldri snop av meg,men kunne jo ikke si nei da

Fortell gjerne om disse små søte tingene deres barn gjør også[:)][:)]

Frida er så søt, hun sier så mange fine ting til meg; mamma er så søt, så flink du er mamma, hei pusen... Blir helt satt ut mange ganger.

I går fant hun frem en gammel mobil som hun bruker å leke med, åpnet den og satte den opp til fjeset; pappa smil... tittei og så lager hun lyd som skal illusterere at hun tar bildet.

De er så fantastiske de små og så kloke.

ORIGINAL: *~lilla gumman~*

Ja, jeg er såå enig med det, er så mange herlige, fantastiske og uforglemmelig øyeblikk og ikke minst gleder enn får av disse små!

Snuppa her er en sann glede å stå opp med om morgenen. Hun er sprudlende glad og prater som en foss.

Akkurat nå har hun fått det for seg å rote litt for mye på rommet til de to eldste jentene... hihi.. hun kommer ofte ut med pudderkosten og sier.. "jeg ka bare minke meg føst".. [:D][:D]

Så går hun ofte rundt å koser seg med dukken sin og lekekjøkkenet hun fikk til jul. Å observere henne i lek er jo så herlig.. da ser man lett hvor hun snapper opp enkelte uttrykk og kroppspråk.. [:D][:D]

Ja, hun sier mye herlig og ikke minst gjør hun mange artige ting som gir oss mye latter og glede og lykkefølelse! Vi føler oss priviligerte og heldige!

Hihi,jeg har gutt og han gjør det samme[8|][:D]
Står i speilet i gangen med pudderkost og sier "see no adrian fin"

Jeg var syk for en tid tilbake, hadde halsinfeksjon, ørebettenelse og mage influensa på samme tid...... følte meg rett og slett super dårlig og lå på sofaen og da kom snuppa bort og støk meg over håret og ga meg et nuss og sa, dala elske mamma og ga meg det største smilet jeg noen sinne har sett[:D]
da smelta mamma hjertet mitt gitt og jeg følte meg litt bedre også[:D]

Back
Topp