Guri malla....

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Var ute på shopping på mandagen og var innom å så på noen vogner. Gikk forbi noen reoler med babyklær og jeg fikk nesten litt hetta. Har virkelig glemt bort hvor små dem er i begynnelsen:p

huff ja.... gruer meg nesten litt til hvor liten den som kommer ut er, men enda godt det ikke kommer en fiks ferdig 2åring heller, den skal jo ut fra en viss plass :P

Hehe, oppe i boden for 2 uker siden for å finne frem noen nøytrale babytøy. Der fant jeg en bitteliten hettegenser med størrelse 50. Fikk tårer i øyene (svangerskapshormoner).

Er en stund siden jeg hadde baby men da minsten ble født drukna han i 50 hehe måtte brettes opp :) han var bare 47 cm lang,det tok ikke lang tid før han hadde vokst ut av det,men var med ei venninne på shopping her for ikke så lenge siden ho skulle ha jenteklær og det er jo så mye søtt til jentene,fikk nesten lyst på ei jente ja men holder med de 2 gutta jeg har :)

Er en stund siden jeg hadde baby men da minsten ble født drukna han i 50 hehe måtte brettes opp :) han var bare 47 cm lang,det tok ikke lang tid før han hadde vokst ut av det,men var med ei venninne på shopping her for ikke så lenge siden ho skulle ha jenteklær og det er jo så mye søtt til jentene,fikk nesten lyst på ei jente ja men holder med de 2 gutta jeg har :)

Da må du vite at jeg har allerede kjøpt noen fine jenteklær som var på salg :)
Har 2 gutter og ønsker meg ei jente denne gangen, men ingen krise om det blir en gutt til, han vil være elsket like høyt som storebrødrene sine :)

Da må du vite at jeg har allerede kjøpt noen fine jenteklær som var på salg :)
Har 2 gutter og ønsker meg ei jente denne gangen, men ingen krise om det blir en gutt til, han vil være elsket like høyt som storebrødrene sine :)

Ja det hadde evntuelt den nye her og blitt om det hadde skjedd,at det hadde kommet en til :) Men når man er vant til gutteklær så er det moro og se på jenteklær og :)

Kjenner jeg "gruer" meg litt.. Dem er jo så små, men dem vokser jo :-) kos å se på babyklær da :)

Back
Topp