Guri, for ei møkkanatt...

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Emmeth puppa seriøst fra kl 01.30 til 07.00 idag :schocked028 :confused013 :confused004 Kjenner jeg blir helt matt jeg og skikkelig ørsken i hodet :whacky011 Fikk sove fra kl 07.00-09.00 og da sto vi opp, da gadd jeg rett og slett ikke mer. Og Emmeth var omtrent mer trøtt enn det jeg var.. Er -18.3 her idag, så han kan ikke bli lagt ut i vogna. Har lagt han ut i vogna i gangen, der er det 13 grader, så han blei bare lagt i vogna med body og strømpebukse og fikk dundyna si over seg, da holder han varmen fint. Har åpnet opp voksiposen så han ligger i den, men den er åpen, så han har den ikke over seg, men bruker ene delen som madrass! Første gang han sover inne i vogn nå, sovnet på under 2 min. Håper han sover ei stund :)

Bevares... Noe økedøgn på gang eller? :p Skjønner du er i svime nå værtfall ;) Får håpe det blir lenge til neste gang han skal rangle så fælt da! :O

Han har tulla fælt i 3-4 netter nå, men denne natta tok jaggu meg kaka. Blir helt ødelagt!!! Håper han sover bedre i natt ellers så får sambo steppe inn, nå som han har fridag igjen i morra, jobber bare 20%, sykemeldt resten... Ja, må da være økedøgn, kan da ikke være noe annet :confused005 Skal så sies han har feber på sin 6 uke nå, og legene aner ikke hva som feiler han. Skal til legen igjen i morra!

Huff, det er skikkelig kjedelig! Sondre har også vært mye urolig i det siste. Tror det kan ha vært for kaldt på rommet til han, for når vi skrudde opp varmen gikk det bedre. Og han trivdes ekstremt godt oppi senga med oss. Så han frøs nok en del. Liker å ligge med armene oppå dyna så de ble iskalde etterhvert... Han har også hatt litt feber faktisk, men det var pga vaksinen han fikk for 1 uke siden ;)

ugh, det er så kjipt med sånne netter! Vi har ikke amma så himla mye, men hun har vært mye våken likevel! Økedøgn virker liksom ikke noe særlig for hennes del, fordi hun tar bare en pupp om gangen og når hun da ammer anna hver time hele natta blir det jo bare hver 4.time for hver pupp...altså like ofte som jeg pumper på dagen! =øking INGEN effekt og tar ALDRI slutt o_O

Nei, altså, jeg merker i grunn ingenting til at melkemengden øker. Får som regel ut 150-170 på en pump, og han spiser ikke så mye om dagen, liten matlyst, men kanskje ikke så rart når han pupper hele natta!? Håper våre små snart faller tilbake i ruitner igjen og SOVER på natta:p

Det var litt av ei natt ja, får håpe han roer seg litt snart:-)

Ja, det håper jeg og. Virker som han blir overtrøtt oppi alt og får dermed ikke sove igjen!

Ja det kan godt hende, sånn er det med berta her noen ganger.
Hun har virkelig sovet en lang dupp nå, sover enda, tror hun brygger på noe hun også altså, siden hun sov i hele natt i tillegg, dette er ikke likt henne :binkybaby

Uff da, tror du hu og har fått noe ruskomsnusk?:( Håper ikke det..

Hvor lenge har hu sovet?

4 timer tilsammen med duppen under gymmatta, det er lenge når hun har sovet fra 21.30 i går kveld til 06.00, også fra 06.30 til 10.00.

ja det er mye! Men sålenge hun er i god form og spiser bra så kanskje hun bare har et voksedøgn? ;) Har hørt at de kan sove ekstra mye på dager da de vokser mye! :)

Nei, altså, jeg merker i grunn ingenting til at melkemengden øker. Får som regel ut 150-170 på en pump, og han spiser ikke så mye om dagen, liten matlyst, men kanskje ikke så rart når han pupper hele natta!? Håper våre små snart faller tilbake i ruitner igjen og SOVER på natta:p

Nei, de er nok mette om dagen når de spiser så mye på natta! Vet også at Hermine får mageknip og blir urolig om hun spiser for mye :confused:

Ja, kan nok være derfor:) Ja, er likedan med Emmeth og da blir han i tillegg til det overtrøtt. Og da er ståa gående!

Er veldig spent på hva hun veier på kontroll i morra for å si det sånn! Hun MÅ jo ha lagt mye på seg siden 3 månedern siden hun spiser så innmari mye ;)

Ja, det har hun nok også gjort. De vokser veldig i rygg og napp, så spent på det selv;) Husk og oppdater oss, da;)

Det skal jeg nok gjøre ja! Bare vi ikke snør inne :p

Huff, hørtes som en tøff natt! Håper det blir bedre nettene framover.
Man blir gal uten søvn til tider...

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

Mindre spising på dagen her også, i og med at han henger i puppen store deler av natten :p

Back
Topp