Gunnemor

JanneJenta78

Forumet er livet
Hvor lenge måtte dere behandle Mathias for øyekatarren? Har dryppet BA 1 1/2 uke nå...men nå ser det bare ut som det blir verre igjen!? Gir opp jeg altså [:'(] Stakar gutten min..skal alltid plages med noe [&:]

ORIGINAL: JanneJenta78

Hvor lenge måtte dere behandle Mathias for øyekatarren? Har dryppet BA 1 1/2 uke nå...men nå ser det bare ut som det blir verre igjen!? Gir opp jeg altså [:'(] Stakar gutten min..skal alltid plages med noe [&:]

trenger meg på jeg....nate hadde også øyekatarr, vi behandla i ca 11/2 uke. hovedregelen er vel at man minimum skal dryppe 1 uke etter det har begynt å bli bedre. du må ikke slutte beh. viss det ikke er bra uten at legen sier det, for bakteriene kan bli resistente. Viss det ikke er bra og du har dryppet i 11/2 uke ville jeg ha gått tilbake til legen!!!

god bedring til bård andre!!!

oki..her står det nemlig at man skal dryppe to dager etter at han er blitt symptomfri(hadde han enda blitt det så [:'(]). Får ringe legen i morra tror jeg.

mathias ble også verre faktisk så vi holdt en pause på 2 dager-står vel maks 10 dager gjør det ikke?
Så tok vi en ny tur....[&:]man skal vel helst ikke, men han ble bra etter den![;)]

Lykke til da janne!!!

Back
Topp