GunnElin og Gunn Elin..

Pijah

Forumet er livet
Jeg blir stjerneforvirra hver gang jeg er inne og leser, for jeg ser ikke alltid forskjell før jeg åpner innleggene.. [8D]
Flere enn meg som "sliter"?

Kan en av dere bytte nick eller?? (tuuuuuuuller)..

Haha. Jeg trodde GunnElin var Gunn Elin, og ble lettere forvirret når jeg fikk med meg at det ikke var Gunn Elin. [8D]

ORIGINAL: Cam!lla

Haha. Jeg trodde GunnElin var Gunn Elin, og ble lettere forvirret når jeg fikk med meg at det ikke var Gunn Elin. [8D]

Ja sliter litt, men tror jeg har orden på det nå etter at Gunn Elin ble mamma. Men sannelig ikke lett altså[:D]

Ja ble og forvirra...trodde GunnElin var den gamle Gunn Elin, men nei...
Nå tror jeg at jeg har litt bedre kontroll...[8D]

Ja jeg også, ble litt sjokka engang da jeg så hva den ene hadde laga og det var aldeles ikke stilen jeg var vant til [8D] men nå vet jeg jo at det er to av dem, men greier fortsatt ikke skille dem [8D]

Er det 2 Gunn Elin'er????[:-]

Har ikke jeg helt skjønt[:D][:D]

For meg går det helt fint, så det på bildet at det ikke var Gunn Elin.
Også er det jo et mellomrom[:D]
Så her går det ikke i surr[:D]

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

For meg går det helt fint, så det på bildet at det ikke var Gunn Elin.
Også er det jo et mellomrom[:D]
Så her går det ikke i surr[:D]

sign

ORIGINAL: Cam!lla

Samme her.. [:)]

Har ikke tenkt over at det er to forskjellige jeg. [&o]

hihi [:)] jeg har fått med meg at vi er to. Men GunnElin har nok vært mye flinkere til å skrive her inne i det siste en meg. Jeg har jo bare sneket. Skal prøve å skjærpe meg altså. Kanskje jeg skal ordne meg en avatar så er det lettere å skille.[8D]

Back
Topp