Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
OK dersom dette ikke tar seg opp så kan du nok slappe av, men du prøv å ring kvinneklinikken eller noe så kan du ta blodprøver med to dagers mellomrom da for du iallfall et svar om HSG øker slik det skal, og da slipper du å bekymre deg frem til ul timen din. Det er vært et forsøk
Når man mister så kan det ta 14 dager eller noe slikt før HSG er ute av kroppen kommer ann på hvor lenge du har vært gravid, 5 uker kanskje 7 dager usikker, eller det kan også gå veldig sjapt nedover...alt ettersom hvor mye det rakk å danne HSG før det gikk gærlig, så en test nå sier deg ingen hverdens ting. Dersom den ikke har blitt svakere da slik det var med meg sistegangen her inne i høstes...men da tok jeg testen senere enn dette da....
MEN det er ikke over enda, da må du prøve å tenke positivt så lenge du ikke starter å blø masse så går det nok bra.
hei. høre ikkje til her men føle for å si nåkka tel dæ Gunn elin:) æ hadde styrtblødning da æ va ca 5 uke på vei og fikk panikk..gråt og va lei mæ,sikker på at alt va over.. men æ sett nu her med en gutt på 4 år nu:) har hatt blødninge med alle mine(har 3)
p.s du veit kem æ e om du har løst å spør om meir...ønske dæ lykke tel,e sikker på at dettan går bra[;)]
du e ei tøffa,så dettan går fint:))) klæmma