Gunnar

tingeling1

Forumet er livet
På fredag hadde Nora med seg kosedyret Gunnar hjem fra barnehagen [:D] Det er avdelingens kosedyr som får bytte på å være med barna hjem i helgene, og så skal vi skrive litt en bok om hvordan det har vært og lime inn bilder og sånn. Så Gunnar har vært veldig populær hos begge jentene i helga! Og utrolig nok bor søsteren hans, Gunda, hos oss fra før [:D] (de er begge kosedyr fra Ikea, en blå og en rosa)

Har deres barnehager slike kosedyr som går på rundgang? Det er på stor avdeling da, Nora har nettopp begynt der.

Så koselig! [:)]

Nei, ikke bhg, men Ine har en klassebamse som de tar på rundgang med seg hjem[;)] De må skrive hva klassebamsen har gjort + tegne [;)]

Hørtes koselig ut da![:)][:)]

(de vasker vell bamsene mellom besøk eller? *føler seg hysterisk*)[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hehe, han så ikke helt ren ut han Gunnar..... Jeg er ikke hysterisk på det da, men håper jo de vasker den innimellom.....

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hehe, han så ikke helt ren ut han Gunnar..... Jeg er ikke hysterisk på det da, men håper jo de vasker den innimellom.....

Haha! Jeg vet ikke hvorfor jeg har hengt meg så oppi at kosedyr og bamser er så uhygieniske... tror det har med noe jeg leste som gravid, at bamser samler på så mye støv og så når man tenker på alle barna som har hatt den og man vet jo ikke hvor de har tatt han henne,....[&:] men somsagt - jeg er klar over at jeg høres litt hysterisk ut her[8D]

Så koselig [:)]
Men nei, ingen sånne hos oss [:)]

Vi har kunstverk på rundgang i stedet [8D]
Et lerret som er med hvert barn hjem, og som hvert barn sammen med familie skal sette sitt preg på før det går videre til nestemann... Ikke heeeelt samme greia, men allikevel. Det er da noe som går på rundgang [8D] [:)] hehe

Back
Topp